حضور بازیکن تراکتورسازی در یک برنامه تلویزیونی دردسرهای زیادی را برای او ایجاد کرده است.

شرایط خاص بازیکن پرسپولیس و لجبازی رقیب سرخ‌ها/ برنامه دردسرساز برای عالیشاه

به گزارش قدس آنلاین، بعد از حضور امید عالیشاه بازیکن فعلی تراکتورسازی در برنامه کارشناسی شبکه 3 و به عنوان کارشناس دربی86 حواشی جدیدی به وجود آمد و باشگاه تراکتورسازی که با اشتباه اداری اش عمر فوتبالی یک مهره ارزشمند سابق تیم ملی را با چالش مواجه کرد و عملا او را یک فصل از گردونه مسابقات خارج ساخت، تصمیم گرفت به خاطر عدم هماهنگی برای حضور در برنامه تلویزیونی بازی تیمی دیگر که باعث عصبانیت هواداران این تیم شد، عالیشاه را اخراج کند.

این اتفاقات در شرایطی رخ داده که ظاهرا عالیشاه 19 بهمن 96 با توجه به کسری خدمتی که به خاطر حضور پدرش در جبهه و سابقه فعالیت در بسیج داشته، نامه اتمام سربازی خود را از سپاه عاشورا دریافت کرده است و برای گرفتن کارت پایان خدمت خود باشگاه تراکتورسازی باید برگه تسویه حساب را صادر کند.

این مسائل در شرایطی مطرح شده که طبق قانون کسری خدمت باید به تائید یگان خدمتی سرباز برسد تا این موضوع قطعی شود، کاری که معمولا با سنگ اندازی تراکتورسازی مواجه می شود و یکی دو مرود دیگر هم با همین دلایل دیده شده است. موضوع دیگری که تارکتوری ها روی آن مانور می کنند و به آن استدلال کرده اند، در این مورد مطرح شده این است که چرا عالیشاه با وجود گرفتن نامه اتمام سربازی تا تاریخ 8 اسفند در تمرین تراکتورسازی حضور داشته است؟ اگر خدمت این بازیکن تمام شده بود دلیلی نداشت او دو هفته بعد در تمرین این تیم حضور پیدا کند.

این اتفاق در مورد احمد نوراللهی هم رخ داد. این بازیکن با وجود گرفتن کسری خدمت برای نهایی شدن این موضوع نیاز به تائید و گواهی یگان خدمتی داشت. با توجه به شرایط موجود و اختلافاتی که به وجود آمده بعید است باشگاه تراکتورسازی گواهی و تائیدیه برای این بازیکن صادر کند و این در شرایطی است که مسئولان مربوطه حتی کسری خدمت این بازیکن را هم مورد قبول نمی‌دانند.

به طور قانونی بدون توجه به داشتن کسری خدمت زمان اتمام سربازی عالیشاه مهرماه 97 است. اگر کسری عالیشاه مورد تائید قرار نگیرد این بازیکن باید تا آن زمان به سربازی خود ادامه دهد و با توجه به اتفاقات اخیر و اخراج از سوی باشگاه اگر این اتفاق رخ دهد شرایط سختی برای این بازیکن رقم خواهد خورد. باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقی در این مورد رخ می‌دهد اما رسیدن به جواب این سوال که چرا تراکتورسازی با وجود هزینه زیاد و جذب بازیکنان خوب و با کیفیت نمی‌تواند نتیجه لازم را بگیرد موضوع دیگری است که نیاز به بررسی و آنالیز مجزا دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.