کرج- جلسه شورای عالی ورزش استان البرز با محوریت میزبانی از ۲ رویداد مهم بین المللی تکواندو در بهار سال آینده برگزار شد.

میزبانی از ۲ رویداد بین المللی تکواندو محور جلسه شورای عالی ورزش البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین در این نشست که صبح امروز یکشنبه برگزار شد رییس فدراسیون تکواندو نیز به عنوان مهمان ویژه حضور داشت  و در خصوص نحوه میزبانی از مسابقات جام فجر و جام باشگاه های اسیا که قرار است اردیبهشت ماه سال آینده در کرج برگزار شود بحث وتبادل نظر شد.

همچنین در حاشیه برگزاری این جلسه تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل ورزش وجوانان البرز و فدراسیون تکواندو ایران در حضور استاندار البرز به امضا طرفین رسید.

استاندار البرز در این جلسه با بیان اینکه شرایط میزبانی از این دو رویداد ورزشی در استان مهیا است گفت: ضرورت دارد کمیته های مختلف برای فراهم شدن شرایط برگزاری این مسابقات در استان شکل بگیرد.

محمد علی نجفی افزود: برگزاری این مسابقات بستری فراهم می کند تا شاهد حضور گردشگران خارجی در البرز باشیم بنابراین سازمان میراث فرهنگی وگردشگری البرز نیز باید در زمینه تامین زیرساخت های لازم اقدام کند.

استاندار البرز خواهان رقم خوردن بهترین میزبانی در این استان شد وگفت: ظرفیت های استان می تواند به واسطه این رویداد ورزشی معرفی وعرضه شود.

رییس فدراسیون تکواندو نیز در این جلسه  با بیان اینکه مسابقات جام فجر در رنکینگ فدراسیون جهانی تکواندو تاثیر گذار است گفت: کسب عنوان در این مسابقات برای اخذ سهمیه المپیک تعیین کننده است لذا اهمیت این مسابقات را دو چندان می کند.

سید محمد پولادگر افزود: البرز استانی تکواندو خیز است و در سال های اخیر توانسته در کسب عناوین برتر جهانی والمپیک پیشتاز باشد که شاخص ترین آن کسب مدال کیمیا علیزاده بوده است.

وی تصریح کرد: مسابقات بین المللی جام فجر قدیمی ترین تورنمنت آسیا در این ورزش محسوب می شود و به طور حتم شاهد حضور تیم های خارجی قابل توجهی در مسابقات اردیبهشت ماه خواهیم بود.

پولادگر ادامه داد: به فاصله کوتاهی پس از این مسابقات جام باشگاه های تکواندو آسیا برگزار می شود و حضور ورزشکاران به نام قاره کهن در آن، مسابقات مهم ومعتبری را رقم خواهد زد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.