گناباد-معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی خانواده را حرارت بخش جامعه دانست وگفت: رشد و سعادت جامعه امروز مبتنی بر انسان است واین رشد در دامن زن ومادر تعالی می یابد.

راه سعادت جامعه توانمندسازی زنان است

به گزارش خبرنگارقدس انلاین، معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی امروز یکشنبه در مجمع مشورتی پارلمان زنان گناباد در محل سالن ارشاد اسلامی این شهر گفت: زنان ومدیران فرهنگی و خانواده  سلول بنیادی هر جامعه است  واگر زنان عزت نفس داشته باشند  خانواده به رشد وتعالی می رسد.

حسینی  با بیان اینکه  به برکت انقلاب اسلامی  فرصت رشد برای  زنان فراهم شده است، می بینیم که  در برخی حوزه ها از مردان جلوترند.

وی وجود ۵۶۰ هزار دانش اموز و ۱۲۶ هزار دانشجوی دختر و ۴۶ هزار معلم زن و ۶۴ هزار کارمند زن وبیش از ۱۳۳۰ عضو هیت علمی در دانشگاهها را از توانمندی زنان دانست وگفت:  هم اکنون در استان خراسان رضوی ۸۶ زن دهیار هستند و ۸۳ مدیر کل تا معاون در سطح ادارات استان مشغولند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت:  اگرامروز توانسته ایم در بسیاری از مولفه های قدرت در سطح بالا باشیم  بدون تردید این به خاطر حضور زنان بوده است.

دراین مراسم  الهه افضلیان رئیس مجمع مشورتی بانوان شهرستان گزارشی از عملکرد این مجمع را بیان کرد که مورد تحسین معاون استاندار قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.