بجنورد- شهردار بجنورد از اختصاص اعتبار ۵ و نیم میلیارد تومانی به پارک دوبرار خبر داد و گفت: کلنگ زنی این پارک تا پایان سال انجام می شود و اعتبار این پارک ۱۰۰ درصد تخصیص یافته است.  

۵ و نیم میلیارد تومان به پارک دوبرار اختصاص یافت
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، روح الله براتیان یکشنبه در نشست خبری که به مناسبت روز درختکاری  برگزار شد افزود: احداث فضای سبز شهربازی جدید بجنورد نیز سال آینده آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه در تولید گل در مرکز استان به خود کفایی رسیده ایم گفت: با ۱۷ برابر توسعه فضای گلخانه ای توانسته ایم به خود کفایی برسیم به طوری که ۳۰۰ هزار گلدان از نهالستان به سطح شهر منتقل خواهد شد.
براتیان افزود: مردم بجنورد، خانواده ها و جوانان از دوشنبه ۱۴ اسفند تا روز جمعه می توانند با حضور در گلخانه بجنورد واقع در کیلومتر یک جاده گلستان شهر از محیط زیبای گلخانه استفاده کنند.
وی اظهار کرد: طی سال های گذشته تولید گل در فضای یک و نیم هکتاری در محل شهربازی انجام و یا از دیگر استان ها تهیه می شد.
براتیاندر ادامه از برگزاری جشن درخت کاری  در محل باغ ایلخانی خبر داد و گفت: این جشن در روز ۱۵ اسفند ماه در بجنورد برگزار خواهد شد.
شهردار بجنورد ادامه داد: تاکنون ۲۵هکتار از فضای ۳۲۰ هکتاری پارک باباامان درختکاری شده و مبنای کار بر توسعه پارک باباامان و ایجاد محیطی مفرح برای همشهریان و مسافران است.
براتیان افزود: از ۱۵ اسفند ماه جاری تا ۲۰ فروردین ماه سال ۹۷ عملیات عمرانی در شهر ممنوع و قبل از این تاریخ باید بهسازی های لازم انجام شود.
شهردار بجنورد تصریح کرد: تمام متکدیان تا ۲۰ فروردین ماه سال آینده به گرمخانه شهرداری منتقل می شوند.
وی افزود: به مناسبت ایام نوروز ۲۰ المان در سطح شهر نصب می شود که ماندگار خواهند بود.
براتیان ساماندهی فضای ورودی شهر، نظافت و شستشوی معابر، جمع آوری نخاله های ساختمانی و ساماندهی دست فروشان را از جمله برنامه های بهار ۹۷ عنوان کرد.
شهردار بجنورد ادامه داد: طی برنامه ریزی انجام شده دستفروشان شهر در چهارراه امیریه بجنورد در زمین مرحوم صدیق زاده می توانند محصولات خود را همچون ماهی و سبزه و ملزومات هفت سین در این مکان عرضه کنند.
وی ادامه داد: همشهریان طی طرحی نو از شهرداری می توانند با تحویل پسماند خشک خود در نمایشگاه دست فروشان، بن خرید از سازمان پسماند شهرداری بجنورد دریافت کرده و کالا بخرند.
براتیان در پایان به چهارشنبه  آخر سال اشاره کرد و گفت: شهرداری بجنورد در صورت دریافت موافقت نامه شورای تامین و سایر نهادهای ذیربط،  زمینی در روبروی فرهنگسرای شهر در نظر گرفته تا مراسم جشن چهارشنبه سوری در این محل برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.