تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی مقابل نزدیک ترین رقیب خود در لالیگا گام بلندی را برای قهرمانی برداشت.

عبور بارسلونا از گذرگاه سیمئونه و اتلتیکو مادرید/ آبی اناری‌ها به قهرمانی نزدیک تر شد

به گزارش قدس آنلاین، در این بازی که از هفته بیست و هفتم رقابتهای لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد تیم بارسلونا با گلی که لیونل مسی از روی یک ضربه کاشته به ثمر رساند نزدیک ترین رقیب خود را پشت سر گذاشت.

در نیمه نخست این بازی حساس که در حضور بیش از ۹۰ هزار تماشاگر برگزار شد تیم بارسلونا کاملا بر بازی مسلط بود و موقعیت های زیادی برای گلزنی خلق کرد با این حال تنها یک بار موفق به گشودن دروازه حریف شد.

لیونل مسی در دقیقه ۲۶ روی یک ضربه کاشته به زیبایی دروازه اتلتیکو مادرید را گشود. این ششصدمین گلی بود که مسی در دوران حرفه ای خود به ثمر رساند.

در این نیمه مصدومیت اینیستا کام هواداران آبی اناریها را تلخ کرد. ضمن اینکه مسی کارت زرد دریافت کرد.

نیمه دوم با بازی برابر دو تیم همراه شد. اتلتیکو مادرید با فرا خواندن آنخل کوره آ به بازی تهاجمی‌تر شد و بارسلونا را تحت پرس شدید خود قرار داد تا مثل نیمه اول بی پروا حمله نکند.

از اواسط این نیمه بود که بارسلونا حملات فراوانی را طراحی کرد که در چند مرحله اوبلاک و مدافعان اتلتیکو مانع گلزنی میزبان شدند. یک بار هم سوارز دروازه حریف را گشود که داور این گل را آفساید اعلام کرد.

اتلتیکو که در دقایق پایانی تلاش خود را برای فرار از شکست دو چندان کرده بود یک گل به ثمر رساند که البته داور خطای دیه گو کاستا را گرفت.

بارسلونا با این برد ارزشمند ۶۹ امتیازی شد و فرار خود را برای قهرمانی در این فصل آغاز کرد. اتلتیکو مادرید با ۶۱ امتیاز در رده دوم باقی ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.