بجنورد- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی از برپایی ۸۰۲ پایگاه جشن نیکوکاری در استان در آستانه عید نوروز خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام بهار و لزوم کمک به نیازمندان این پایگاه ها با شعار (جوانه لبخند میکاریم) در استان برپا خواهند شد.

۸۰۲ پایگاه جشن نیکوکاری در خراسان شمالی برپا خواهد شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عباس اهرابی بعداز ظهر یک شنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به فرا رسیدن ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد و همچنین آغاز هفته احسان ونیکوکاری اظهار کرد: از این تعداد برای جشن نیکوکاری ۱۶پایگاه ثابت، ۱۸پایگاه سیار،۶۲۶ پایگاه در مدارس و۵۶ پایگاه در مسجد و مابقی در پایگاه های بسیج و روستاها پیش بینی شده است.

وی گفت:امسال در سه روز ۱۶، ۱۷و ۱۸ اسفندماه منتظر حضور سبز هم استانی های نیکوکار برای کمک به نیازمندان هستیم.

وی افزود: در این راستا ۱۴۰ هزار پاکت نیز جهت جمع آوری کمک های مردمی در مدارس استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: در جشن نیکوکاری در سال ۹۵ مبلغ دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای کمک به نیازمندان جمع آوردی شد که پیش بینی ما این است که امسال این کمک ها به ۴ میلیارد تومان افزایش یابد.

اهرابی در ادامه از اجرای «طرح هبه» به مناسبت عید ۹۷ خبر داد وگفت: هم استانی های خیر می توانند لوازم منزل بدون استفاده خود را به کمیته امداد اهدا کنند و شهروندان خیر این استان می توانند نوع وسایل اهدایی خود را همراه با آدرس محل زندگی خود را به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۵۸پیامک کنند .

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه افزود: هم اکنون ۳۰ هزار خانوار این استان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی قرار دارند که در طول سال از خدمات ویژه این نهاد از جمله مستمری بهره مند می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.