قزوین_ استاندار قزوین گفت: انتخاب مدیران زن از سوی ما در استان قزوین بازخورد خوبی داشته و هرجا از مدیریت و توان زنان استفاده شده، کارها با دقت و حساسیت بیشتری پیگیری و انجام شده است.

انتخاب مدیران زن در قزوین بازخورد مناسبی داشته است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالمحمد زاهدی عصر روز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان قزوین که با حضور جمعی از مسوولان در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در مردم سالاری دینی بحث جدیدی در دهه های اخیر در محافل دانشگاهی مطرح شده و بین دموکراسی نمایندگی و مشارکتی فرق قائل هستند.

وی افزود: بر خلاف دموکراسی نمایندگی که مردم تمام امور را به نمایندگان خود می سپارند و نظرات مردم به درستی منعکس نمی شود، در عصر کنونی نمایندگی مشارکتی مطرح شده تا مردم دیدگاه خود را به طور مستمر منتقل کنند و اینگونه نیست که مدام مردم اظهار نظر کنند بلکه یک سازو کار لازم دارد که احزاب و سمن ها از ابزارهای آن است و آنچه به زندگی روزمره مردم بستگی دارد به نمایندگان منتقل می شود تا درست تصمیم بگیرند.

استاندار قزوین بیان کرد: باید ساماندهی مناسبی بین این سازماندهی صورت بگیرد که تقویت احزاب، سازمان های مردم نهاد در بخشهای مختلف و تمام رسانه ها اعم از شنیداری و مجازی به مشارکت در سرنوشت و تصمیم گیری کمک کند.

زاهدی گفت: بهره گیری دولت از توانمندی زنان در بخش های مختلف یکی از مهمترین سیاست های دولت است؛ تعداد تحصیل کرده ها در بخش زنان از مردان پیشی گرفته و توانمندی بانوان بروز کرده است؛  انتخاب مدیران زن از سوی ما در استان قزوین بازخورد خوبی داشته است و بانوان جامعه باید در تصمیم گیری ها شرکت کنند که این در حوزه مدیریت بانوان تعریف می شود.

وی یادآور شد: یکی از ویژگی های بانوان ریزبینی و دقت نظر آنها است؛ هرجا مسوولیتی که به بانوان واگذارشده با دقت و با انگیزه تلاش کرده و زحمت کشیده اند.

استاندار قزوین با بیان اینکه بخش عمده ای از پزشکان، کارشناسان در شوراها در مجلس از بانوان هستند و بخش قابل توجهی از ارگانها حضور بانوان را به خود اختصاص می دهد، خاطرنشان کرد: امیدوارم این روند در مجموع کشور افزایش یابد و از بانوان در تمام حوزه ها استفاده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.