کرج- چهارمین نمایشگاه سالانه گرافیک البرز به منظور ارائه آثار تولید شده یکسال گذشته هنرمندان استان از ۱۹ اسفندماه برگزار می شود.

آغاز چهارمین نمایشگاه سالانه گرافیک البرز از ۱۹ اسفند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری البرز، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری البرز در این ارتباط اظهار کرد: چهارمین سالانه گرافیک البرز  با هدف مرور آثار تولید شده طراحان گرافیک البرزی طی سال ۹۵ تا ۹۶ در دو بخش آزاد و دانشجویی فراخوان شد.

محمد مهرابی افزود: این نمایشگاه به همت خانه گرافیک حوزه هنری این استان و مشارکت دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر البرز از روز شنبه ۱۹ اسفندماه آغاز و تا ۲۳ همین ماه در گالری سوره حوزه هنری البرز برپا خواهد بود.

وی تصریح کرد: این سالانه که چهارمین سال برپایی آن است در شاخه‌های نشانه، جلد کتاب و نشریات، پوستر، اینفوگرافیک، صفحات وب، بسته بندی و موشن گرافیک برگزار می شود.

مهرابی ادامه داد: آئین گشایش نمایشگاه چهارمین سالانه گرافیک البرز شنبه ۱۹ اسفند ماه ساعت ۱۶ در گالری سوره حوزه هنری البرز و با حضور اساتید دانشگاه، هنرمندان و مهمانان ویژه برگزار می شود.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری البرز در پایان گفت:علاقه مندان می توانند جهت بازدید از آثار به نمایش درآمده از ساعت ۱۰ الی ۱۷ از نمایشگاه بازدید کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.