سمنان-عملیات ساخت یادمان شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی در استان سمنان با حضور مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش آغاز شد.

عملیات ساخت یادمان شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی در سمنان آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، صبح امروز در آستانه روز شهید در مراسمی با حضور مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و آموزش و پرورش استان سمنان، عملیات ساخت یادمان ۱۲۴ شهید فرهنگی و ۷۴۶ شهید دانش‌آموزی استان سمنان در محل ساختمان جدید اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان آغاز شد.

این یادمان در راستای تکریم و حفظ ارزش‌های شهدای دفاع مقدس از سوی امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش و با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کنگره شهدای ۳ هزار شهید استان و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در مجموعه‌ای با زیربنای ۴۰ مترمربع و با ارتفاع ۱۷ مترحداث می‌شود. مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در این مراسم گفت: آموزش و پرورش با همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و حفظ آثار شهدا نهضت ترویج فرهنگ شهدا را از سالیان گذشته آغاز کرده است و این اداره کل با ۶ گام بزرگ این مهم را تداوم خواهد بخشید.

محمد دستورانی افزود: چاپ فرهنگ‌نامه شهدای معلم، تدوین فرهنگ‌نامه شهدا، ساخت مجتمع رزمندگان، برگزاری همایش تجلیل از فرزندان شهدا و ایثارگران، ساخت موزه و آغاز ساخت یادمان شهدای فرهنگی در قالب شهدای گمنام ازجمله این گام‌هاست.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.