تبریز- فرمانده انتظامی مراغه گفت: با اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق مأموران موفق به کشف ۴۸۷ بسته البسه خارجی قاچاق و ۵۰هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز شدند که در این رابطه سه نفر دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

 ۵۰ هزار مواد محترقه غیرمجاز در مراغه کشف شد

​به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار رضا اصلانی‌فر صبح امروز در حاشیه  بازدید از محموله کشف‌شده درگفت‌وگو با خبرنگاران، اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق این شهرستان موفق شدند ۴۷۸ بسته البسه خارجی قاچاق را در محور مراغه به هشترود کشف و ضبط کنند.

وی افزود: به دنبال کشف این محموله قاچاق سه نفر در این رابطه به‌عنوان متهم دستگیر و با تکمیل پرونده در مقر انتظامی تحویل مراجع قضایی شدند.

اصلانی فر اضافه کرد: دو محموله کالای قاچاق نیز به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال در محور مراغه به هشترود کشف شد.

فرمانده انتظامی مراغه در ادامه با اشاره به اجرای طرح امنیت اجتماعی در روزهای پایانی سال در این شهرستان، تصریح کرد: با نزدیک شدن به‌روزهای پایانی سال برخی از افراد سودجو با ساخت مواد محترقهغیرمجاز به دنبال منافع شخصی خود هستند که در این میان پلیس با همه قدرت خود با این افراد برخورد شدید خواهد کرد.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی و رصدهایاطلاعاتی در این شهرستان روز گذشته پنجاه هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان کشف‌شده است.

فرمانده انتظامی مراغه در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در چهارشنبه آخر سال در این شهرستان، گفت: نیروهای انتظامی در میادین و نقاط شهری به‌صورت سیار و ثابت به‌ویژه در میدان‌ها ورودی شهر مستقر خواهند شد و تلاش می‌شود هیچ حادثه‌ای در چهارشنبه آخر سال در این شهرستان شاهد نباشیم.

وی از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک، کالای قاچاق و فروش مواد محترقه غیرمجاز را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.