فریمان_یادواره ۱۴ شهید روحانی و ۷ شهید دانشجوی فریمان با حضور سردار نقدی معاونت فرهنگی سپاه پاسداران در محل سالن ورزشی امام رضا(ع) دانشگاه پیام نور فریمان برگزار شد.

یادواره شهدای حوزه و دانشگاه در فریمان برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  یادواره ۱۴ شهید روحانی و ۷ شهید دانشجوی فریمان با حضور سردار نقدی معاونت فرهنگی سپاه پاسداران، امام جمعه شهرستان، اقشار مختلف مردم، روحانیت و دانشجویان در محل سالن ورزشی امام رضا(ع) دانشگاه پیام نور فریمان برگزار شد.

سردار نقدی معاونت فرهنگی سپاه پاسداران طی سخنانی با استناد به آیاتی از قرآن کریم گفت: هر کار خوبی که در دنیا باشد کاری خوبتر از آن هست تا جایی که دیگر خوبی و نیکی و ارزشی بهتر از شهادت نیست و شهید در آن دنیا ارزو می کند که ای کاش بتواند به دنیا برگردد و دهها بار در راه خدا جهاد کند و شهید شود.

وی با بیان اینکه ملتی که شهادت دارد در برابر دشمن کوتاه نخواهد امد و پیروزی نهایی از ان اوست افزود: اگر خدا انسان را یاری کند هیچکس نمی تواند بر او غلبه نماید و وقتی خدا انسان را یاری می کند که انسان پیرو خداوند باشد و اورا یاری کند.

سردار نقدی در ادامه اظهارداشت: امروز ما در یادواره شهدا برای عرض تسلیت نیامده ایم بلکه مجلس شهدا مجلس میثاق و عهد و پیمان است که تا آخرین نفر و آخرین نفس از ولایت و راه شهدا دست بر نمی داریم.

همچنین در ابتدای مراسم حجه الاسلام ایزدی امام جمعه فریمان به بیان مطالبی پیرامون علم و اهمیت آن پرداخت و گفت: اگر علم همراه با تهذیب نباشد مفید نخواهد بود و موجب گمراهی می شود.

شایان ذکر است در پایان مراسم از خانواده های شهدا با تقدیم هدایایی تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.