سمنان- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان گفت: امسال با توجه به آغاز ساخت صحن حرم حضرت زینب(س) مقرر شد تا این استان ساخت یک‌هزار مترمربع از این صحن را تقبل کند.

ساخت یک‌هزار مترمربع از صحن حرم حضرت زینب (س) به سمنان واگذار شد

به گزارش قدس آنلاین، رمضانعلی حلوایی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه این جلسه با هدف سیاست‌گذاری برنامه‌های سال ۹۷ هیأت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان برگزار شده است، اظهار داشت: تاکنون استان سمنان پروژه خاصی در بازسازی عتبات عالیات نداشته است و کمک‌های مردمی به‌صورت تبرک در این راه هزینه می‌شد.

وی گفت: امسال با توجه به آغاز ساخت صحن حرم حضرت زینب (س) مقرر شد تا استان سمنان ساخت یک‌هزار مترمربع از این صحن را تقبل کند و برای تأمین مالی هر مترمربع چهار میلیون هزینه کند و مقرر شد در این جلسه در خصوص نحوه مشارکت و جمع‌آوری کمک‌ها تصمیم‌گیری شود.

دبیر اجرایی مجموعه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان ادامه داد: همچنین بیش از ۴۰۰ نفر نیروی انسانی در ساخت صحن حضرت فاطمه‌زهرا (س) فعالیت دارند.

حلوایی با بیان اینکه در راستای کمک به ساخت صحن حضرت فاطمه‌زهرا (س) نیز از سوی ستاد بازسازی عتبات در سال‌جاری بالغ‌بر ۶۰۰ میلیون تومان وجه نقد به همراه یک کیلوگرم طلا به این امر اختصاص داده شده است، از ساخت زائرسراهای ارزان‌قیمت در این مکان مقدس خبر داد.

منبع: فارس 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.