جوین_ مدیر آموزش و پرورش شهرستان جوین گفت: هدف از برگزاری مراسم جشن نیکو کاری جمع آوری کمک های مردمی و یاد آوری تقسیم شادی ها بین هم نوعان است.

جشن نیکوکاری تقسیم شادی بین همنوعان است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، به مناسبت هفته نیکوکاری مراسمی در دبیرستان نرجس شرفخانی شهر نقاب برگزار شد.  

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جوین در این مراسم اظهار داشت: هدف از تشکیل این برنامه یاد آوری تقسیم شادی هایمان بین نیازمندان و هم نوعان است.  

علی رضا کیامنش تصریح کرد: امروز روز آسمان و پاکی و بی کرانگی است و امروز نیکو کاران خشت بر خشت نهاده و بهشت را برای خود استوارمی سازند.  

وی تاکید کرد: انفاق و کمک به نیازمندان در راه خدا همچون صدقات جاریه است، که انسان را به مقام های والای الهی هدایت می کند.  

امام جمعه جوین در این مراسم گفت: در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و به یاد ایثار گری های آن حضرت بیایید شادی هایمان بایکدیگر تقسیم کنیم.  

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی دلیری پور خاطر نشان کرد: در روزگار قدیم اگر سائلی به درب خانه ای مراجعه می کرد، اهل خانه کمک های خود را از طریق بچه ها به سائل می رساندند، تا با گذشت زمان این گونه اعمال به نسل های بعدی منتقل شود.  

وی تاکید کرد: انفاق در راه خدواند و کمک به مستمندان در واقع کمک به خداوند متعال است، و کمک به مستمندان را خداوند دریافت کرده و اجرش را مستقیما به انفاق کننده می دهد.  

در پایان این مراسم کمک های مشارکت کنندگان و دانش آموزان به صندوق کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.