قوچان- مدیرعامل مؤسسه نصر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: هم‌زمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) ۱۳ سری جهیزیه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) برای اولین بار در استان به نوعروسان خراسان رضوی اهدا شد .

اهدای ۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مرتضی رحمانی مطلق صبح پنج‌شنبه در همایش ازدواج آسان و اهدای جهیزیه به ۱۳ زوج جوان شهرستان‌های قوچان، مشهد و تربت‌حیدریه گفت: امروز جای خالی شهدا احساس می‌شود و در کنار هر کوچه نام یک شهید دیده می‌شود .

وی با تبریک روز مادر و ایام ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) خاطرنشان کرد: این روز فرصتی است برای شناسایی مادران شهید در شهرها و روستاها، تا این مادران بدانند که هنوز کسانی برای ادامه راه شهدا وجود دارند و هنوز از یاد نرفته‌اند.

مدیرعامل مؤسسه نصر با یادآوری ۲۵ سال خدمت‌رسانی و سازندگی موسسه نصر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تصریح کرد: این موسسه تاکنون۲۰ پروژه ملی را به پایان رسانده و ۵۰ پروژه دیگر را نیز در دست اجرا دارد.

وی به ۷۰۰ کیلومتر مسیر پروژه راه چابهار به زاهدان که ۱۰۰ کیلومتر از آن توسط موسسه نصر در حال اجراست اشاره کرد و گفت: این موسسه پروژه راه‌آهن خواف - هرات را به طول ۴۰ کیلومتر در دست اجرا دارد که تاکنون چنین پروژه‌ای ریلی در کشور افغانستان اجرانشده است.

مرتضی رحمانی مطلق به اجرای بزرگ‌ترین تونل و یکی از پروژه‌های مهم کشور در شهرستان درگز اشاره و خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پروژه‌های در دست اقدام این موسسه پروژه راه‌آهن اصفهان است که بالای ۲۷ هزار میلیارد تومان اعتبار دارد و حدود ۷ تا ۸ هزار میلیارد تومان آن توسط موسسه نصر و در مسیر قم به اصفهان در حال اجرا است.

وی یکی از اولویت‌های مهم موسسه نصر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) را محرومیت‌زدایی به‌ویژه در سطح روستاها دانست و اظهار داشت: این موسسه جهت محرومیت‌زدایی در سال جاری ۶ میلیارد ریال هزینه کرده و بر طبق آمار از سال ۱۳۸۰ تاکنون حدود ۲۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

مدیرعامل مؤسسه نصر  تصریح کرد: موسسه نصر در بحث محرومیت‌زدایی تاکنون ۱۳۳ مدرسه دو کلاسه، چهار کلاسه و ۶ کلاسه، ۲۰ کیلومتر راه روستایی، ۵ خانه عالم و غسال‌خانه‌های روستایی احداث کرده است.

وی ادامه داد: برای نخستین بار در خراسان رضوی مؤسسه نصر اقدام به اهدای ۱۳ سری جهیزیه باارزش ریالی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به زوج‌های جوان شهرستان‌های قوچان، تربت‌حیدریه و مشهد کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.