مدافع و هافبک تیم پرسپولیس با ثبت بیشترین تعداد خطا در مرحله رفت لیگ قهرمانان آسیا خشن ترین بازیکنان گروه سوم این مسابقات شدند.

دو پرسپولیسی خشن‌ترین بازیکنان گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش قدس آنلاین، در حالی مرحله رفت از دور مقدماتی و گروهی لیگ قهرمانان آسیا را سپری کردیم که در گروه سوم این مسابقات سه تیم پرسپولیس، السد و نسف قارشی با ۶ امتیاز از مدعیان صعود به مرحله بعدی هستند. در این میان سرخ پوشان تهران به لطف تفاضل گل بهتر فعلا در صدر جدول این گروه قرار دارند و انتظار مرحله برگشت مسابقات را می‌کشند.

در مرحله رفت این مسابقات شجاع خلیل زاده مدافع میانی سرخ پوشان و وحید امیری هافبک این تیم هر کدام  با ارتکاب به ۱۱ خطا روی بازیکنان تیم‌های مقابل پر خطا ترین بازیکن در مرحله رفت این مسابقات در گروه سوم شدند. 

بعد از این دو بازیکن، آنتونی کاسرس مدافع استرالیایی تیم الوصل با ۸ خطا پر خطا ترین و خشن ترین بازیکن در این گروه است و فرشاد احمدزاده نیز با ۷ خطا در رده بعدی قرار می‌گیرد. تیم فوتبال پرسپولیس با متوسط ۱۷ خطا در هر بازی در مجموع یکی از تیم‌های پر خطا در مرحله رفت لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

سرخ پوشان تهران در هفته چهارم این مسابقات میهمان تیم الوصل امارات هستند و دیدار بین این دو تیم از ساعت ۱۸:۴۵ روز سه شنبه ۲۲ اسفند در دوبی برگزار می‌شود. الوصل ضعیف ترین تیم غرب آسیا است که با ۳ شکست از ۳ مسابقه بدون کسب امتیاز در رده چهارم قرار دارد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.