بجنورد-مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی از بدهی ۵۰ میلیارد ریالی جایگاه های CNG تحت نظارت شهرداری بجنورد به شرکت گاز استان خبر داد.

بدهی ۵۰ میلیارد ریالی جایگاه های CNG تحت نظارت شهرداری بجنورد به شرکت گاز

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان شمالی، میربلوکی اظهار کرد: با توجه به وجود حدود پنج میلیارد تومان بدهی گازبها در سه جایگاه تحت نظارت شهرداری بجنورد، در شهریور ماه جلسه ای که باحضور شهردار وقت و معاون مالی پشتیبانی شهرداری برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد که هر ماه مبلع ۱۰۰ میلیون تومان و در پایان هرسال مبلغ یک میلیارد تومان که اولین سر رسید آن که اول اسفند ۹۶ است پرداخت کند که نسبت به پرداخت یک میلیارد تومان قسط اول با وجود افزودن مهلت ده روزه هنوز پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: جایگاه های CNG بصورت نقد گاز بهای خودرو ها را دریافت می کنند و لذا پرداخت بموقع بدهی ها طبق زمان بندی که اعلام می کنند، حداقل انتظاری است که در این خصوص می توان داشت و متاسفانه می توان اعلام کرد شهرداری بجنورد تنها شهرداری استان است که برنامه ای برای پرداخت معوقات خود ندارد.

میربلوکی گفت: در حال حاضر شهرداری حصارگرمخان که مطمنا شرایط منبع درآمدی بهتری نسبت به سایر شهرداری ها ندارد مطالبات شرکت گاز را به موقع پرداخت می کند اما متاسفانه شهرداری بجنورد هیچ اقدامی در این خصوص نداشته است و روند قطع جایگاه CNG ، مثل بقیه مشترکین به گونه ای است که از قبل اخطار قطع گاز بدلیل بدهی داده می شود و این جایگاه هم بدهی گازبها داشته و له تعهدات خود عمل کرده و به همین دلیل گاز جایگاه قطع شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی گفت: بودجه و نقدینگی که در اختیار شرکت قرار می گیرد از طریق وصول مطالبات است لذا اگر وصول مطالبات به موقع صورت نگیرد مشکل در روند پرداخت پروژه های گازرسانی و حتی پرداخت حقوق پرسنل تحت نظر پیمانکاران مواجه خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.