کرج- رئیس هیئت ژیمناستیک استان البرز گفت: تنها ۲ سالن اختصاصی برای رشته ژیمناستیک در سطح استان وجود دارد که این موضوع برای این رشته موفق و مدال آور وتعدادبالای ورزشکاران کافی نیست.

جزء ۵ استان برتر کشور هستیم/فعالیت ۲ سالن اختصاصی ژیمناستیک در البرز

کمال تشکر در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: برای توسعه سالن های اختصاصی در شهرستان ها در حال رایزنی هستیم که امید است در سال آینده به این هدف دست یابیم.

وی با اشاره به موفقیت ورزشکاران البرزی در رشته ژیمناستیک گفت: عملکرد ورزشکاران در سال جاری در مقایسه با سال های اخیر بی نظیر بود.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان البرز تصریح کرد: ماحصل موفقیت ورزشکاران البرزی دعوت ۷ ژیمناست کار به تیم ملی و کسب ۳ طلا، ۴ نقره و ۵ برنز در مسابقات مختلف کشوری بوده است.

تشکر با بیان اینکه برنامه های اجرا شده در سال جاری با استقبال خوبی رو به رو شده است گفت: برای مثال در دهه مبارک فجر جشنواره مهدهای کودک با حضور بیش از ۴۰۰ ورزشکار برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه آینده هیئت ژیمناستیک گفت: مسابقات پیرامید بانوان که یکی از زیر شاخه های نوظهور رشته ژیمناستیک است در ۲۴ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان البرز به جایگاه ژیمناستیک استان البرز در کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر رده بندی استان ها به طور رسمی از سوی فدراسیون ژیمناستیک اعلام نشده این در حالی است که به طور حتم البرز جزو ۵ استان برتر این رشته در کشور خواهد بود.

تشکر در پایان با اشاره به برنامه های سال آینده هیئت ژیمناستیک در استان البرز اشاره کرد و گفت: امکانات موجود پاسخگوی ورزشکاران نیست و برای حفظ روند موفقیت آمیز و پیشرفت در ژیمناستیک باید ابتدا جهت بهبود امکانات به خصوص توسعه سالن های اختصاصی اقدام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.