شهرکرد-مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری شهرکرد از آمادگی ۲۰ تیم فعال آتش‌نشانی برای شب چهارشنبه‌ پایان سال خبر داد.

آمادگی تیم های آتش‌نشانی برای شب چهارشنبه پایان سال در شهرکرد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری شهرکرد، مجید علپور با اعلام این خبر، اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته سازمان آتش‌نشانی شهرکرد با برنامه‌های منظم و از پیش تعیین شده، آمادگی کامل برای مقابله با حوادث احتمالی را دارد که علاوه بر ایستگاه‌های آتش‌نشانی سطح شهر، با استقرار خودرو در برخی از اماکن پر تردد و پارک‌های مهم، زمان رسیدن به محل حادثه را با توجه به ترافیک شب چهارشنبه سوری به حداقل خواهد رساند. 
وی افزود: این سازمان با توجه به اهمیت پیشگیری و آموزش، از مدت‌ها پیش با برگزاری دوره‌های آتش‌نشانی و ایمنی در ادارات و مدارس به پیشواز چهارشنبه‌ آخر سال رفته است. 
علیپور با اشاره به اینکه این سازمان سال گذشته در بیش از ۹۰ ماموریت حضور یافت، تصریح کرد: خوشبختانه این ماموریت‌ها مصدومیت جدی به همراه نداشت که امیدواریم امسال تعداد این ماموریت‌ها کاهش بسیاری داشته باشد. 
وی با اشاره به آمادگی ۲۰ تیم فعال آتش‌نشانی برای شب چهارشنبه پایان سال، گفت: دو دستگاه موتورسیکلت برای افزایش قدرت مانور آتش‌نشانان در ترافیک این شب به منظور حریق‌ها، در نقاط پر ازدحام مستقر می‌شوند. 
علیپور آگاهی لازم به فرزندان در مورد خطرات آتش‌بازی و مواد محترقه و منفجره، خودداری از آتش‌زدن لاستیک، هیزم، کارتن خالی و ... در واحدهای مسکونی، معابر، کوچه و خیابان، پرهیز از نگه‌داری مواد سوختی و ترقه در منزل، خودداری از قراردادن ظروف تحت فشار از جمله کپسول ، اسپری ، حشره‌کش‌ها و ... بر روی آتش و خودداری صاحبان فروشگاه‌های مواد شیمیایی و رنگ فروشی‌ها از فروش هر گونه مواد آتش‌زا و شیمیایی به کودکان و نوجوانان را از موارد رعایت ایمنی در این شب عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.