زنجان- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه ۴۰ هزار میلیارد تومان فروش محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در سال گذشته بوده است، گفت: پیش‌بینی ما افزایش این رقم در سال جاری بوده که رشدی ۴۰ تا ۵۰ درصدی را در پی خواهد داشت.

فروش ۴۰ هزار میلیارد تومانی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش قدس آنلاین، سورنا ستاری عصر امروز در حاشیه افتتاح پارک علم و فناوری استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقتصاد دانش‌بنیان ظرفیت زیادی دارد که می‌تواند در اختیار استان زنجان قرار دهد، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از  ۳ هزار و ۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه ۴۰ هزار میلیارد تومان فروش این شرکت‌ها در سال گذشته بوده است، تصریح کرد: پیش‌بینی ما افزایش این رقم در سال جاری بوده که رشدی ۴۰ تا ۵۰ درصدی را در پی خواهد داشت.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به شکل‌گیری یک زیست‌بوم مناسب و  حمایت‌های همه‌جانبه  در ساختار دولتی در استان زنجان، گفت: بیش از ۳۳ میلیون جوان و حدود ۵ میلیون دانشجو در کشور وجود دارد که یک ظرفیت فوق‌العاده در حوزه نیروی انسانی است.

وی با تأکید بر اهمیت ایجاد بازار خوب در حوزه‌های مختلف برای شرکت‌های دانش‌بنیان، افزود: زنجان به خاطر سابقه تاریخی که  در بخش گردشگری و کشاورزی و صنایع دستی دارد، ظرفیت‌های خوبی در این حوزه‌ها دارد.

ستاری با بیان اینکه  افتتاح پارک علم و فناوری یک خبر خوب برای مردم زنجان است، اظهار کرد: این مهم زمینه را برای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد می‌کند اما واقعیت امر این است که محیط کسب و کار از هر موضوعی اهمیت بیشتری دارد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.