تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از کشف ۸۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در سال ۹۶ خبر داد و گفت: تعداد پرونده‌های قاچاق کالا در سال‌جاری، یک‌هزار و ۶۵۰ فقره بوده که ۵۱ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

کشف ۸۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آذربایجان‌شرقی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن حسن‌خانی تعداد پرونده‌های قاچاق تشکیل‌شده در سال‌جاری را یک‌هزار و ۶۵۰ فقره اعلام کرد و افزود: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف‌شده بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش ۵۱ درصدی را نشان می‌دهد.

وی از کشف ۲ هزار و ۶۶۲ کیلوگرم انواع موادمخدر در طول ۱۱ ماه گذشته در این استان خبر داد و گفت: این مقدار مواد از ۳۲ باند تهیه و توزیع در استان کشف و ۱۴۶ قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی در ادامه به کشف بیش از ۴ میلیون عدد مواد محترقه در طول اسفند ماه امسال اشاره کرد و تصریح کرد: ارزش ریالی مواد محترقه کشف‌شده بیش از ۱۰۰ میلیون ریال بوده و همچنین ۳۰۰ کیلوگرم ماده پیش‌ساز مواد محترقه کشف و ۳ باب کارگاه تولید آن در استان شناسایی و پلمب شده است

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی در ادامه به اولویت‌های پلیس استان در ایام پایانی سال و نوروز ۹۷ اشاره کرد و افزود: پلیس با تمامی امکانات و توان خود در کنار سایر اقدامات انتظامی، کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و پیشگیری از سرقت را در دستور کار قرار داده است.

حسن‌خانی در پایان با اشاره به اینکه در چهارشنبه آخر سال پلیس در آماده‌باش ۱۰۰ درصد خواهد بود، تاکید کرد: پلیس هیچ‌وقت مخالف شادی مردم نیست و نخواهد بود، بلکه خطوط قرمز ما در این شب ایجاد مزاحمت نسبت به مردم، راهبندان و آسیب رساندن به دیگران بوده و هرکس در این شب تخلف یا عمل مجرمانه داشته باشد دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروزی در اختیار قانون خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.