اصفهان- با برگزاری نمایشگاه و جشنواره فروش نوروزی محصولات غذایی و بهداشتی، امکان خرید ارزان محصولات مصرفی شب عید برای مردم اصفهان ایجاد شده است.

 خرید ارزان محصولات از جشنواره فروش نوروزی پل شهرستان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه و جشنواره فروش از بیست و سوم اسفندماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپا می‌شود و تا بیست و هفتم همین ماه ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه که به مدت پنج روز و در بیش از سه هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار می‌شود شرایطی را فراهم آورده که مردم شهر اصفهان به خرید بی‌دغدغه بپردازند و اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

عرضه کنندگان کالاهای غذایی و بهداشتی از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و مرکزی در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روزهای برگزاری نمایشگاه در معرض فروش قرار می‌دهند.

نمایشگاه و جشنواره فروش نوروزی محصولات غذایی و بهداشتی اصفهان با هدف حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده برگزار می‌شود و مشارکت‌کنندگان حاضر در آن محصولات خود را همراه با تخفیف نمایشگاهی به فروش می‌رسانند.

ویژگی منحصر به فرد جشنواره فروش امسال، عرضه محصولات با کیفیت است که به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و بدین ترتیب دست واسطه‌ها کوتاه شده و همین امر خریدهای با قیمت مناسب را سبب خواهد شد. از سوی دیگر، تنوع و تمرکز کالاهای مورد نیاز در یک مکان و تخفیف‌های ویژه دلایلی است که شهروندان را جذب این نمایشگاه و جشنواره فروش خواهد کرد.

همچنین امکان آن فراهم شده که هر گونه تخلف از سوی غرفه‌داران در نمایشگاه و جشنواره فروش به سرعت توسط بازرسین مقیم در این نمایشگاه و نیز بر اساس گزارشات مردمی پیگیری و رسیدگی شود تا شهروندان خریدی مطمئن داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.