زاهدان- دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از تأیید دستورات چهاردهمین جلسه هیات امنای این استان خبر داد.

 تأیید بودجه طرح‎های پیشنهادی سرمایه‎گذاری دانش‎بنیان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، دکتر سلطانعلی میر با اشاره به تأیید و تصویب دستورات چهاردهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اکثریت آرا اظهار داشت:  در چهاردهمین جلسه هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان که با حضور دکتر علیرضا منادی معاون حقوقی و امور مجلس و نماینده ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی در هیات امنا استان و اعضاء حیقیقی و حقوقی برگزار شد پس از بررسی بودجه پیشنهادی استان برای سال ۱۳۹۷ این برنامه بودجه مورد تأیید اعضا قرار گرفت.

وی افزود: ساختار سازمانی واحدها و مراکز دانشگاهی استان نیز تأیید و پس از بررسی رزومه اعضاء پیشنهادی جهت عضویت در کمیسیون دائمی استان و اعضای کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبات هیات امنا، اعضای مورد نظر تأیید و تصویب شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: طرح‎های پیشنهادی سرمایه‎گذاری دانش‎بنیان در حوزه‎های صنایع غذایی، الکترونیک و صنایع، نرم‎افزار و IT، فرآوری مواد معدنی، نظامی و کشاورزی و طرح‎های پیشنهادی سرمایه‎گذاری نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی در زاهدان، خرید یا احداث مجتمع هتل آپارتمان در مشهد از محل فروش املاک و مستغلات مازاد و بلااستفاده، احداث طرح کشوری مجتمع فرهنگی، تفریحی و اقامتی در رمین چابهار و احداث مجتمع هتل آپارتمان در واحد چابهار مورد تأیید اعضائ هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

میر با بیان اینکه تبدیل واحد زابل به واحد بین‎الملل زابل و تبدیل مرکز نیکشهر به واحد از دیگر مصوبات چهاردهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان بود، عنوان کرد: تأسیس مراکز تحقیقاتی مطالعات اقتصادی و بازاریابی جنوب شرق و مرکز تحقیقات مطالعات زنان نیز از مصوبات این جلسه بود.

میر با اشاره به تأیید پیشنهاد راه‎اندازی مرکز سما در قصر قند تحت نظر نیکشهر و مرکز سما میرجاوه تحت نظر سما زاهدان، عنوان کرد: با طرح واگذاری قسمتی از اراضی طرح ۹۴ هکتاری شفا به کارکنان و اعضاء هیات علمی پس از تأیید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و تاسیس پردیس پارک علم و فناوری موافقت شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.