سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اهمیت دیدار این تیم مقابل العین امارات گفت: بازی مهمی است و ما از این شانس برخوردار هستیم که صدرنشینی خود را حفظ کنیم بنابراین هدف ما حفظ صدر جدول است.

باید صدرنشینی خود را حفظ کنیم/ امیدوارم همه ایران از بازی ما مقابل العین لذت ببرند

به گزارش قدس آنلاین، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی برگشت استقلال تهران و العین امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا  گفت: همه می دانند بازی فردا برایمان بسیار مهم است. ما شانس داریم رتبه اول در گروه را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اشتباهات داوری در بازی رفت، افزود: دیروز در اینترنت لیگ برتر انگلستان را تماشا می کردم. مشکل از داور نیست و ایراد از بازیکنی است که خودش را روی زمین می اندازد. داور کاری نمی تواند انجام دهد. اما امیدوارم با بازیکن خاطی برخورد شود. داور کاری نمی تواند کند و وظایف سنگینی دارد.

سرمربی استقلال ادامه داد: مجید حسینی را برای این بازی در اختیار نداریم اما سهرابیان و منتظری حضور دارند. امیدوارم هواداران در ورزشگاه و همه جای ایران از دیدن بازی لذت ببرند. همه باید در سراسر ایران از دیدن این بازی لذت ببرند. امیدوارم هواداران ترقه با خودشان نیاورند تا همه از دیدن بازی شاد شوند.

شفر در پاسخ به این سوال که چرا اعتراض خاصی به تصمیمات داور بازی رفت تیمش با العین نداشت، گفت: باید بگویم بازیکنانمان شخصیت بسیار بالایی دارند. بازیکنانم کسانی نیستند که شخصیت داور را تخریب کنند. دو بازیکن حریف بودند که باعث شدند داور اعلام پنالتی کند. خوشحالم داور نیستم. داور فرد بسیار مهمی است و نباید کاری کنیم که او تحقیر شود. باید از او حمایت کنیم.

سرمربی استقلال تهران در ادامه تصریح کرد: تنها بحث دو امتیازی که گرفته شد نیست. بلکه دو بازیکنمان کارت زرد گرفتند که حقشان نبود. باید AFC به این موضوع رسیدگی کند.

وی درخصوص کُری‌هایی که هواداران و اعضای العین در خصوص جبران نتیجه رفت می کنند، اظهار داشت: این موضوع طبیعی است. من قبل از بازی در العین هم گفتم می رویم که این تیم را ببریم. آنها یک بازیکن خوبشان به نام کایو را ندارند. شاید دنبال ضد حمله باشند.

سرمربی استقلال در پاسخ به انتقادی که از این تیم در خصوص زدن یک گل و رفتن به لاک دفاعی می شود اظهار داشت: اینطور نبوده است. در بازی با العین همین موضوع رخ داد اما در بازی با الهلال اینگونه نبود. در بازی با پرسپولیس چون آنها توپ های بلند استفاده کردند و مجبور بودیم دفاع کنیم. اما همیشه اینطور نیست.

وی در خصوص اظهار نظر دخترش که گفته بود زمانی به ایران می آید که بانوان هم به ورزشگاه بروند گفت: من نمی توانم بگویم دخترم چه می گوید و او خودم می تواند نظر بدهد و من دخالتی ندارم.

سرمربی استقلال تهران درباره مشخص شدن دروازه بان استقلال در بازی فردا و احتمال بازی کردن رحمتی یا حسینی پاسخ شفافی نداد و گفت: این موضوع فردا مشخص می شود.

شفر در پایان خاطر نشان کرد: از هوادرانمان باز هم می خواهیم که بدون اینکه مشکلی را ایجاد کنند به ورزشگاه بیایند و بازی را تماشا کنند تا بهانه ای ندهیم و از دیدن بازی لذت ببریم.

شفر بیرون از سالن کنفرانس با فردی مواجه شد که پیراهن قرمز پوشیده بود. سرمربی استقلال به این فرد اشاره کرد و گفت: پس قرمز پوشیدی؟اوکی؛ اوکی!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.