۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
کد خبر: 592609

توزیع ۲۴ هزار میلیارد ریال اسکناس های نو به مناسبت عید نوروز، با همکاری بانک مرکزی از طریق شعب منتخب بانک‌های عامل از صبح فردا (دوشنبه ۲۱ اسفند ماه) آغاز می شود.

آغاز توزیع اسکناس نو از فردا+ اسامی شعب

به گزارش قدس آنلاین، توزیع اسکناس نو در استان تهران که از روز دوشنبه ۲۱ اسفند ماه سال جاری آغاز می‌شود با مشارکت بانک‌های عامل و از طریق ۷۰ شعبه منتخب مستقر در نقاط مختلف استان انجام خواهد شد.

توزیع اسکناس نو در سایر استان‌ها تحت نظارت ناظران پولی بانک مرکزی مستقر در مراکز استان‌ها و از طریق شعب منتخب تعیین شده انجام می شود.

مسعود رحیمی مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی درباره نوع اسکناس‌های در نظر گرفته شده برای توزیع گفته است: اسکناس‌هایی که توزیع خواهد شد از نوع یک هزار تومانی، دو هزار تومانی و پنج هزار تومانی است؛ ضمن آنکه توزیع اسکناس ۱۰ هزار تومانی و ایران‌چک ۵۰ هزار تومانی نیز که از اوایل اسفند ماه در بین بانک‌ها آغاز شده در روزهای پیش‌رو بیشتر شده و از طریق شعب بانک‌ها و دستگاه‌های خودپرداز در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در حال حاضر ذخایر اسکناس و ایران‌چک بانک مرکزی از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و هیچگونه مشکلی برای تامین وجوه نقد مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال وجود ندارد.

پارسیان، رفاه کارگران، سینا، پست‌ بانک، گردشگری، سپه، اقتصاد نوین، ملت، صادرات و ملی بانک‌هایی هستند که در شعب منتخب آنها اسکناس نو توزیع می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.