به گزارش روابط عمومی استودیو رضوان؛ کتاب مبانی کارگاهی فیلمنامه نویسی انیمیشن به تالیف امیرمسعود علمداری و با حمایت استودیو رضوان به چاپ رسید.

کتاب مبانی کارگاهی فیلمنامه نویسی انیمیشن منتشر شد.

قدس آنلاین-امیرمسعود علمداری فیلمنامه نویس و مدرس اصول فیلم نامه نویسی در این باره گفت: طی سالها تدریس اصول فیلم نامه نویسی و فیلمنامه نویسی انیمیشن و همچنین سالها تجربه تالیف فیلمنامه های مختلف به صورت جدی خلا وجود یک متن تخصصی برای فیلم نامه نویسی انیمیشن احساس می شد. در همین راستا از چند سال قبل تدوین کتاب حاضر آغاز گشت که در زمستان ۱۳۹۶ به چاپ رسید.

همچنین اسدالله دیانتی مدیر استودیو رضوان در این باره اظهار داشت: د تجربه چند ساله استودیو رضوان در تولید انیمیشن های کوتاه، سریال و سینمایی،   این نکته بسیار واضح بوده که صنعت انیمیشن ایران دچار ضعف شدیدی در مساله فیلمنامه نویسی  است. در همین راستا استودیو رضوان به عنوان یک پروژه پژوهشی از اقدام آقای علمداری در تالیف این اثر حمایت کرد و امید است که به زودی گامهای بزرگی در راستای ارتقای فیلم نامه نویسی انیمیشن کشور روی دهد.  

گفتنی است کتاب فیلم نامه نویسی انیمیشن که توسط انتشارات نشر فرس در ۳۶۶ صفحه به چاپ رسیده، شامل  چهار ده بخش و چهل و سه فصل می باشد و به صورت کتاب متن آموزشی دانشگاهی تدوین شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.