کرج- رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز با بیان اینکه براساس ارزیابی فدراسیون رتبه نخست کشور را داشته ایم گفت: نظارت بر فعالیت باشگاه های ورزشی سطح استان در سال جاری با جدیت پیگیری و با باشگاه های متخلف برخورد شده است .

استان اول کشور از نگاه فدراسیون هستیم/برخورد جدی با باشگاه های متخلف در البرز

اشکان اردیبهشت در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: به طور حتم سلامت ورزشکاران در اولویت کاری ما قرار دارد از همین رو برای متقاضیان تاسیس باشگاه قبل از صدور مجوز دوره آموزشی یک روزه برگزار می شود و در حین فعالیت نیز به شکل مستمر نظارت صورت می گیرد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز با تاکید براینکه طرح نظارت، آموزش و اطلاع رسانی با هدف  بهبود وارتقا  سلامت باشگاه ها در حال انجام است گفت: بدون شک رسیدن به نقطه مطلوب یک فرایند زمان بر است وصبوری بسیاری را می طلبد.

اردیبهشت، با اشاره به موفقیت هیئت پزشکی ورزشی استان البرز در سطح کشور گفت: طی دو ارزیابی اخیر فدراسیون، هیئت پزشکی ورزشی استان البرز به عنوان هیئت برتر کشور معرفی شده است.

وی در ادامه به ارتقای دانش مربیان و ورزشکاران در سطح استان البرز اشاره کرد و گفت:همواره برای ارتقای دانش مربیان و ورزشکاران در سطح استان البرز کلاس های آموزشی برگزار می شود.

اردیبهشت در پایان تصریح کرد: تا رسیدن به شرایط ایده آل فاصله بسیاری اداریم و فعالیت های زیادی می بایست انجام شود لذا برای رسیدن به این مهم انتظار همکاری بیشتری را از سوی سایر هیئت های ورزشی ومدیران باشگاه های ورزشی داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.