کرج- همزمان با روز شهید در مراسمی با حضور استاندار البرز و جمعی از مسئولان شهری، طرح ساماندهی و مرمت گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) کرج آغاز شد.

ساماندهی و مرمت گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی صبح امروز سه شنبه در آیین آغاز عملیات ساماندهی و مرمت گلزار شهدای امامزاده محمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: ۲۲ اسفند پاسداشت شهدای انقلاب اسلامی است و توفیق داشتیم روز گذشته در سه جلسه مجزا مسائل مربوط به خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ ارزش های فرهنگی و اسلامی به این مهم پرداخته شد.

وی در ادامه گفت: در ارتباط با خانواده معزز شهدا یکی از موارد حایز اهمیت حفظ احترام و عزت این قشر است و یکی از حقوق اساسی پس از رسیدگی به مطالبات اصلی آنها که حق آنها است حفظ کرامت این قشر است.

استاندار افزود: خدا را شاکرم که امروز در محضر شما که خود پیشکسوت در امور ایثار و شهادت هستید حضور دارم و شاهد آغاز به کار این مجموعه با همراهی شهرداری و شورای اسلامی و بنیاد شهید هستیم.

وی بیان کرد: در بدو ورودم به استان البرز به زیارت مزار شهدا در این امامزاده حضور پیدا کردم و وقتی این شهدای بزرگ و صاحب نام را در این مزار دیدم احساس کردم باید تلاش بیشتری برای عمران آن صورت گیرد.

استاندار گفت: این توفیقی است که امروز به ما داده شده تا بتوانیم حرکتی برای آنانی که در دفاع از ارزش های انسانی داشتند، گامی برداریم.

وی افزود: شهردار در برنامه کاری خود روز شمار معکوس پروژه ساماندهی را روشن کند تا در حداقل زمان ممکن به مراسم نخستین کنگره شهدای استان برسد و این طرح برای خانواده معزز شهدا  مهیا شود.

نجفی گفت:  در طراحی این گلزار شهدا شهرداری بخشی را مسقف کند تا خانواده معظم شهدا در ایام خاص بتوانند  در کنار شهدای عزیز خود باشند و ما نیز از فرصت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره مند شویم.

استاندار البرز در پایان این مراسم ضمن گلباران گلزار شهدای امامزاده محمد کرج، پیکر پدر شهیدان سنایی را نیز تا آرامگاه ابدی بدرقه کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.