۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 592911

مدیرعامل باشگاه فنرباغچه که بامداد سه شنبه به دعوت باشگاه تراکتورسازی وارد تبریز شد ساعتی بعد به دلیل شرایط نامساعد جسمی به استانبول بازگشت.

اتفاق عجیب برای مهمان ترکیه ای تراکتورسازی

به گزارش قدس آنلاین، عزیز ایلدیریم مدیرعامل باشگاه فنرباغچه که بامداد سه شنبه به دعوت باشگاه تراکتورسازی وارد تبریز شد ساعتی بعد به دلیل شرایط نامساعد جسمی به استانبول بازگشت.

نزیح دورو نماینده ویژه عزیز ایلدیریم با اعلام این موضوع گفت:‌ایلدیریم که روز گذشته در کشور قطر حضور داشت ظهر دوشنبه از دوحه به استانبول بازگشت و بامداد سه شنبه از استانبول وارد تبریز شد. ایلدیریم در فرودگاه تبریز مورد استقبال مسئولان تراکتورسازی قرار گرفت اما بعد از دو سفر پیاپی به دلیل شرایط نامساعد جسمی به استانبول بازگشت. البته او به قولی که داده بود عمل کرد اما با توجه به این شرایط ویژه نتوانست در تبریز بماند.

وی در ادامه گفت: ‌ایلدریم باید تحت نظر پزشک اختصاصی خودش باشد و با توجه به شرایط جسمی که برایش در پرواز پیش آمد به توصیه پزشک اختصاصی خودشان ساعاتی پس از ورود به تبریز مجبور به بازگشت شد.

نزیح افزود: روز سه شنبه برنامه کاری فشرده‌ای برای ایلدریم در تبریز پیش بینی شده بود اما با توجه به شرایط پیش آمده اضطراری انتظار می‌رود پس از بهبود شرایط جسمی ایلدریم مقدمات نشست‌های مشترک و گفت و گو پیرامون همکاری‌های دوجانبه فراهم شود.البته خوشبختانه در خصوص شرایط فعلی و سلامتی‌اش جای نگرانی نیست.

وی در پایان گفت: امیدوارم تراکتورسازی در مسابقه حساس روز سه شنبه برابر الجزیره در مسابقات آسیایی موفق شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.