ایلام­ – رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: شهادت اوج کمال هستی است و شهید بزرگترین سرمایه زندگی که همانا جانش است را در راهی مقدس فدا کرده است.

شهادت اوج کمال هستی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد رزم روز سه شنبه در مراسم یادواره شهدای دادگستری استان ایلام در محل سالن کنفرانس کوثر دادگستری، با بیان اینکه ایلام استانی ایثارگر و ولایی است، اظهارداشت: مردم این استان در طول ۸ سال دفاع مقدس طعم جنگ و شرایط سخت آن را با پوست و گوشت خود لمس کرده و مخاطرات آن را به یاد دارند.

وی با اشاره به اینکه بیش از یکصد فرزند شهید جزو پرسنل دادگستری استان ایلام هستند، افزود: بیش از ۷۰ نفر از ایثارگران استان و ۲۸ رزمنده در این مجموعه مشغول فعالیت بوده و در مجموع ۲۹۶ نفر از پرسنل دستگاه قضایی استان معادل نیمی از کارکنان این مجموعه از خانواده های شهدا، ایثارگران و رزمندگان هستند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام به سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص ارزش شهید و شهادت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امام در خصوص شهدا فرموده اند که «شهدا چشم و چراغ ملت هستند» و مقام معظم رهبری نیز در خصوص شهدا می فرمایند که «شهید مظهر درخشندگی است» و این بیانات، وظیفه ما مسئولین در خدمت به خانواده های این عزیزان را دوچندان کرده است.

محمد رزم با بیان اینکه شهدا در راه و هدفی مقدس جان عزیز خود را فدا کرده اند، ادامه داد: شهید با اهدا جان خود، بزرگترین سرمایه و دارایی خود که همانا جانش است را در راه خدا فدا کرده و به همین خاطر در آیات و احادیث آمده است که شهدا در کنار انبیا و اولیا، جزو شفاعت کنندگان امت هستند و شهدا ضمن اینکه از عذاب قبر به دور هستند، در بهشت به راحتی سیر می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.