ایلام- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ایلام مهیای پذیرایی از میهمانان و گردشگران نوروزی است.

ایلام مهیای پذیرایی از میهمانان نوروزی است

احمد کرمی روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه اماکن گردشگری، تاریخی، مذهبی، آستان امام زادگان، یادمان های دفاع مقدس و ... آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است، اظهارداشت: در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر مقرر شده که در ۵ شهرستان استان برنامه های نوروزگاه اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه مانور هماهنگی دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر روز شنبه برگزار می شود، افزود: خانه های روستایی و عشایری ایلام بعنوان خانه های بوم گردی هم آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی سراسر کشور هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام قلعه والی در مرکز استان را مرکز پایلوت استان برای پذیرایی از مسافران عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: از ابتدای سال جاری برای رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی پروازهای فرودگاه ایلام از ۲۶ پرواز به ۳۶ پرواز در هفته افزایش می یابد و فرودگاه ایلام به شهرهای اصفهان و نوشهر نیز پرواز خواهد داشت.

کرمی ایلام را استانی بسیار زیبا بعنوان مقصد گردشگری برای گردشگران داخلی و خارجی دانست و بیان داشت: ایلام دارای طبیعتی زیبا و آب و هوایی چهارفصل است که با داشتن مناطق باستانی و تاریخی در کنار اماکن مذهبی، استانی مناسب برای مسافران نوروزی است.

وی به مهیا شدن ۱۳۴ مدرسه برای اسکان میهمانان نوروزی در استان اشاره کرد و گفت: در این مدارس ۸۰۰ کلاس درس برای فرهنگیان و خانواده های آنان مهیا شده که میهمانان نوروزی ایام خوبی را در نوروز ۹۷ در ایلام سپری کنند.

* سال ۹۷، بزرگراه دهلران اندیمشک احداث می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از احداث بزرگراه دهلران – اندیمشک در سال آینده با مشارکت بخش خصوصی خبرداد و تصریح کرد: این پروژه به طول ۲۴۰ کیلومتر و با اعتبار ۴۸۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته و در سال ۹۷ عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

احمد کرمی همچنین به تلاش برای آغاز عملیات اجرایی احداث راه آهن در استان ایلام اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: عملیات اجرایی تونل کبیرکوه نیز مراحل پایانی خود را طی  می کند و با اجرای این طرح های عمرانی، امیدواریم که سال آینده تحولی عظیم در استان صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.