قزوین_ رئیس پلیس راه استان قزوین از واژگونی یک دستگاه سواری پراید در آزادراه قزوین - کرج و کشته شدن یک تن و مصدومیت ۲ نفر در این حادثه رانندگی خبر داد.  

یک کشته و ۲ مصدوم حاصل واژگونی سواری پراید در قزوین  

ب‍ه گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی در لاین جنوبی آزادراه قزوین - کرج، بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. 

وی ادامه داد: با حضور نیروهای پلیس راه در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید با ۳ سرنشین واژگون شده و بر اثر این سانحه یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و ۲ سرنشین دیگر آن که مصدوم شده بودند به مراکز درمانی اعزام شدند. 

 رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: کارشناسان علت این سانحه رانندگی را عدم توجه به جلو راننده به میزان ۵۰ درصد و عدم نصب گاردریل در حاشیه آزادراه از سوی راهداری را به میزان ۵۰ درصد اعلام کردند. 

کشف یک هزار و ۵۰۰  لیتر سوخت قاچاق در قزوین 

 رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از کشف یک هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این استان خبر داد. 

سرهنگ آرش مرادی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، حین گشت زنی در آزاد راه قزوین – زنجان به یک دستگاه خودروی کامیونت مشکوک شده و آن را متوقف کردند. 

وی ادامه داد: در بازرسی مأموران از خودروی فوق، مقدار یک هزار و ۵۰۰ لیتر فرآورده های نفتی از نوع گازوئیل کشف شد. 

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین افزود: در این خصوص با تشکیل پرونده متهم به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد. 

 کشف کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال و دستگیری دو قاچاقچی در قزوین 

سردار مهدی محمودی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و مبارزه بی امان با اخلاگران امنیت اقتصادی کشور، با اجرای طرح ایست بازرسی در عوارضی آزاد راه قزوین – زنجان حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیون ترانزیتی مشکوک شده و خودرو رامتوقف کردند.  

وی عنوان کرد: در بازرسی مأموران از کامیون تعداد ۹ هزار و ۳۶۷ ثوب انواع البسه زنانه و مردانه خارجی قاچاق کشف شد و در این خصوص ۲ نفر دستگیر و متهمان بعداز تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه حدود ۲ میلیارد ریال است، گفت: هر گونه اقدام به حمل کالای قاچاق می تواند ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد و افراد زیادی را نیز از کار بیکار کند و این رخداد، به هیچ وجه برای پلیس و نظام اسلامی قابل تحمل نیست؛ لذا عزم پلیس برای مبارزه با این پدیده ی ناهنجار و مخرب در امر اقتصاد بومی کشور جدی و قاطعانه خواهد بود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.