کرج- مدیر مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی سالن شش هزار نفری این مجموعه از افتتاح این پروژه ملی در دهه فجر سال آینده خبرداد.

سالن ۶ هزار نفری کرج دهه فجر ۹۷ افتتاح می شود

رضا جمالی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: روز گذشته با حضور مدیرعامل شرکت تجهیز وتوسعه اماکن ورزشی کشور و معاون استاندار البرز بازدیدی از روند اجرایی پروژه سالن ۶ هزار نفری کرج انجام شد.

وی افزود: در این جلسه ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته از سوی پیمانکار اعلام شد عملیات اجرای پوشش سقف مجموعه از ۱۵ فروردین آغاز می شود.

جمالی با بیان اینکه فعالیت کارگاهی این پروژه در هفته های اخیر شتاب بیشتری گرفته است گفت: پیمانکار زمان تحویل پروژه را پایان آذرماه اعلام کرده است.

مدیر مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج تصریح کرد: مناقصه محوطه سازی این فضای ورزشی نیز در فرودین ماه برگزار خواهد شد تا پروژه برای افتتاح در بهمن ماه سال آینده آماده شود.

وی همچنین از واگذاری استخر نیمه کاره مجموعه به بخش خصوصی خبرداد و گفت: پس از چند سال در نهایت گره این پروژه نیز باز شد و با مشارکت بخش خصوصی این استخر تکمیل خواهد شد.

جمالی خاطرنشان کرد: این استخر پس از اجرای بخشی از سازه در سال ۸۲ به شکل نیمه کاره مانده بود که در نهایت با پیگیری های اداره کل ورزش وجوانان استان تعیین تکلیف شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.