بشرویه-فرمانده نیروی انتظامی بشرویه با اشاره به فرا رسیدن سال جدید و تعطیلات نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی در ایام نوروز به صورت آماده باش می باشد تا مردم با خاطری آسوده و امنیت بالا ایام تعطیلات نورزوی را سپری کنند.

کشف سرقت در بشرویه ۷۰ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه، ظهر امروز و در اخرین چهارشنبه سال ۹۶ ، نشست خبری اصحاب رسانه با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بشرویه برگزار شد.

در این نشست " سرهنگ علیرضا فولادی " با اشاره به اینکه از مهمترین اهداف نیروی انتظامی تامین  امنیت مردم است، گفت: نیروی انتظامی شبانه روزی برای تامین امنیت و ارامش اجتماعی مردم تلاش گسترده ای را دارد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بشرویه با اشاره به اینکه خبرنگاران همواره با نیروی انتظامی همکاری بسیار خوبی داشته اند، بیان کرد: خبرنگاران چشم نیروی انتظامی و زبان بین مسئولان و مردم هستند و بیان ارائه عملکرد نیروی انتظامی به مردم وهمچنین انتقال  مشکلات مردم به این نهاد از جمله انتظارات می باشد.

وی  آرامش مردم در کنار فعالیت های نیروی انتظامی را از اهداف بارز این نهاد دانست و گفت: ارائه خدمات بیشتر برای مردم ،از برنامه های در نظر گرفته شده است تا بیش از پیش مردم در کنار نیروی انتظامی احساس امنیت کنند.

فولادی برخورد با سوداگران مرگ در عرصه مواد مخدر را وظیفه اصلی دانست و گفت: از مهمترین اولویت‌های ما برخورد با اعتیاد و سوداگران مرگ است  و در دیگر حوزه های مختلف از جمله معضل طلاق و تلاش برای کاهش آن، تامین امنیت اخلاقی و حاشیه‌نشینی که  دغدغه مقام معظم رهبری نیز می باشد از دیگر اهداف مهم ما است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بشرویه  در ادامه گزارشی در خصوص  شب چهارشنبه آخر سال ارائه داد و گفت: در شب چهارشنبه  خوشبختانه با رصد کامل نیروی انتظامی در بشرویه  حتی یک مورد جراحات سطحی را نداشتیم که بخشی از این گزارش خوب به واسطه آگاهی دادن کامل  مأموران  نیروی انتظامی در سطح  مدارس  بین دانش آموزان با خطرات مواد محترقه بوده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سال جدید و تعطیلات نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی در ایام نوروز به صورت آماده باش  می باشد تا مردم با خاطری آسوده و امنیت بالا ایام تعطیلات نورزوی را سپری کنند .

فولادی تصریح کرد: باید شهروندان  و مردم عزیز کشورمان در ایام نوروز توجه کافی به مسائل جاده ای و همچنین  محافظت از اموال خود در ایام سفر داشته باشند و علاوه بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ، در راستای امنیت منازل خود هم اقدام کنند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دیگر عملکردهای نیروی انتظامی  بیان کرد: انجام گشت‌های پیاده و سواره مأمورین ناجا در سطح شلوغی شهر و بازار  در راستای محافظت از اموال مردم از دیگر برنامه های این ایام است .

وی در ادامه به عملکرد ۱۱ ماهه نیروی انتظامی شهرستان بشرویه  اشاره کرد و گفت:  در سطح شهرستان بشرویه در حوزه سرقت‌ها دغدغه‌های زیادی داریم و عواملی چون فقر، اعتیاد و بیکاری موجب افزایش سرقت‌ها شده و تلاش ما بر این است تا  برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد که بتوانیم همین مقدار سرقت‌ها را نیز کاهش و به صفر برسانیم.

فولادی  از کاهش سرقت ها هم خبر داد و گفت: خوشبختانه میزان کشف  سرقت ها در شهرستان بشرویه به  نسبت سال گذشته ۷۰ درصد  افزایش یافته است و متاسفانه سرقت‌ها در بشرویه بیشتر در زمین‌های کشاورزی ، محصولات  باغات و دامی بوده که می‌طلبد تا کشاورزان و دامداران جهت ایمن‌سازی باغات و محل‌های نگه‌داری دام خود کمک و تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی بشرویه به گزارش این ستاد در خصوص برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر پرداخت و گفت: در سال جاری تعداد ۱۸۰ نفر توزیع‌کننده موادمخدر در بشرویه دستگیر شده‌اند.

وی به تصادفات درون شهری وبرون شهری در حوزه شهرستان بشرویه نیز اشاره کردو  گفت:  برخورد با موتور سیکلت‌های مزاحم و با صدای ناهنجار و جوانان بدون گواهینامه به جد در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه با اشاره به اینکه استفاده از کلاه ایمنی و کنترل موتورسوارانی که  قانون را رعایت نمی کنند با هدف حفظ جان مردم و خود جوانان است گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی کمک کننده رانندگان است که با خاطری آسوده رانندگی کنند و تمام دستورات نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی  در این زمینه تنها به دلیل حفظ جان رانندگان می‌باشد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.