اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری باند ۷ نفره سارقان مسلح که ۱۶ کیلو گرم طلا را سرقت کرده بودند، خبر داد.

انهدام باند۷ نفره سارقان طلا و کشف ۱۶ کیلوگرم طلای سرقتی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی در توضیح این خبر، گفت : در پی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت ۱۶ کیلوگرم طلا از یک طلافروش در شهر اصفهان بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: این طلاها به صورت شمش و با کیف حمل می شد که سارقان در یک فرصت مناسب و با اعمال زور و خشونت، کیف حاوی طلاها را سرقت می کنند.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات اولیه از سوی پلیس، سارقان این پرونده  شناسایی شدند؛ کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی پس از شناسایی مخفیگاه ۷ سارق این پرونده موفق شدند طی یک عملیات ضربتی و همزمان، متهمان را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه از مخفیگاه سارقان ۲ قبضه کلت کمری و تعدادی سلاح سرد کشف شد، ادامه داد:  در این عملیات، طلاهای سرقتی  که ۱۶ کیلو گرم بود، کشف و پس از طی مراحل قانونی به مالک آنها بازگردانده می شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در خاتمه از تشکیل پرونده و تحویل همه سارقان به مراجع قضائی خبر داد و به صنف طلافروشان توصیه کرد: حتی الامکان از حمل شمش یا طلا با کیف و به صورت انفرادی خودداری و با رعایت توصیه های پلیس فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان سلب کنید. *

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.