سمنان - مشاور اجرایی استاندار سمنان گفت: با توجه به تردد مسافران نوروزی و زائران رضوی در محورهای استان، طرح جایگاه سوخت سیار در ایام تعطیلات در دست پیگیری است.

طرح ایجاد جایگاه‌های سیار سوخت در استان سمنان پیگیری می‌شود

به گزارش قدس آنلاین حشمت‌الله عسگری در نشست قبل از ظهر شنبه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه رسیدگی به وضعیت جایگاه‌های سوخت فعلی و همچنین اجرای طرح سوخت‌رسانی سیار در سطح استان پیگیری می‌شود، تأکید کرد: این طرح‌ها باهدف خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی می‌بایست در اولویت مسئولان استانی باشد.

وی افزود: پیک سفرهای نوروزی در طول تعطیلات باعث می‌شود تا ارتقای خدمات به مسافران در اولویت قرار گیرد که در این خصوص طرح بازرسی از جایگاه‌های سوخت و عرضه حامل‌های نفتی در طول ایام تعطیلات و جایگاه سیار سوخت تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

مشاور اجرایی استاندار سمنان همچنین گفت: اعضای ستاد تسهیل خدمات نوروزی می‌بایست در برنامه‌های بلندمدت خود، طرح افزایش ماندگاری مسافران نوروزی و همچنین تبدیل سمنان به مقصد گردشگری را در پیش بگیرند که در این حوزه ساماندهی ورودی شهرها و اسکان مسافران نیز در طول سال می‌بایست مدنظر باشد.

عسگری بابیان اینکه جلسات ستاد خدمات سفر باید در تمام ایام سال برگزار شود تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت خدمت‌رسانی به مردم را تشخیص دهیم، تأکید کرد: وضعیت مجتمع‌های بین‌راهی و سرویس‌های بهداشتی در کنار استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی استان در زمره دیگر برنامه‌هایی است که می‌بایست در طول سال و نه‌فقط در ایام نوروز، در دستور کار این ستاد باشد.

وی افزود: مسافران نوروزی به‌محض ورود به استان سمنان باید پیامک خوشامدگویی به همراه لینک معرفی اپلیکیشن گردشگری و اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند که این امر نیز در زمره تاکیدات استانداری به ستاد تسهیل خدمات سفرهای نوروزی محسوب می شود.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.