یزد - شهردار تفت از برگزاری جشنواره شب های تفت به مناسبت عید نوروز در این شهرستان خبر داد و گفت: این شهرستان برای استتقبال ازمسافران نوروز در امادگی کامل بسر می برد .

جشنواره شب های تفت در شهرستان تفت برگزار می شود

سید مصطفی فاطمی در گفتگو با خبرنگارقدس آنلاین اظهارداشت : این شهرستان یکی از شهرستان های مهم گردشگری استان است و هر ساله گردشگران زیادی از این شهرستان بازدید کرده و با توجه به اینکه درمسیر گردشگری استان قرار دارد در مبادی ورودی شهرستان ستاد اسکان سفر مستقرشده و راهنمایان گردشگری برای معرفی اماکن تاریخی وگردشگری شهرستان بروشورها و کاتالوگ های تبلیغاتی را دراختیارمسافران و گردشگران قرار می دهد.

وی افزود: اولویت برنامه های امسال شهرستان تفت جدا از کارهای خدماتی و سفر، برگزاری برنامه های تفریحی و گردشگری بوده و همچنین برگزاری جشنواره شب های تفت از مهمترین برنامه های ما  خواهد بود که این جشنواره در پارک های تفت با محوریت برنامه های شاد از اول نوروز برگزارمی شود و برنامه ها ی شاخص این جشنواره شامل برگزاری تئاترخیابانی، تقلید صدا، مراسم شعبده بازی، جشنواره شترسواری، بالن سواری از مهمترین برنامه های این جشنواره است.

فاطمی همچنین از برگزاری برنامه بالن سواری درمحل رود خانه تفت خبر داد وگفت: این برنامه شاد  در محل رود خانه تفت برگزار می شود و یک برنامه شاخصی است که برای اولین بار دراین شهرستان برگزار می شود.

وی ازبرگزاری بازارچه نوروزی دراین شهرستان خبر داد و افزود: این بازارچه شامل صنایع دستی و سوغاتی های این شهرستان است و همچنین دراین نمایشگاه غذا های فست فودی برگرفته از فرهنگ هندی ارائه می شود .

 شهردار تفت درخصوص پارک ها ی شهرستان نیز گفت: دو پارک شهیدان بنایی و پارک بزرگ این شهر برای استقرار مسافران نورزی تدارک دیده شده  و این پارکها از لحاظ  امنیتی و ایجاد فضای مناسب  برای استقرارچادر تجهیزشده و در آن ها برنامه های  شاد فرهنگی و تفریحی مرتبط با این ایام برگزار خواهد شد .

وی در خصوص طرح های نیمه تمام شهری این شهرستان نیز گفت: بیشتر طرح های نیمه تمام شهری این شهرستان به دلیل فرا رسیدن سال نو متوقف شده  و طرح ها ی عمرانی شهرستان شامل میدان  شاه ولی، میدان شورا، ایستگاههای اتوبوس بهسازی شده  و قدیمی ترین طرح نیمه تمام این شهرستان طرح کمربندی شهرستان می باشد که قدمت زیادی دارد  و این طرح از بزرگترین طرح های نیمه تمام این شهرستان می باشد که بخشی ازآن تا پایان سال ساماندهی شده  و به دلیل عید نوروز اتمام ان به تعطیلات بعد ازعید موکول شده است .

شهردار تفت خاطر نشان ساخت : معابرشهر تفت  زیبا سازی و رنگ آمیزی شده،  سطح شهر درختکار ی و گلکاری شده و هرس کردن درختان نیزانجام شده و امید است بتوانیم میزبانان خوبی برای گردشگران و مسافران نوروزی باشیم.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.