زنجان-فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ۱۴۱ تیم نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروزی در سطح استان زنجان برای حفظ نظم و امنیت فعالیت خواهند داشت.

۱۴۱ تیم نیروی انتظامی استان زنجان در نوروز۹۷ فعالیت خواهند داشت

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی آزادی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری در محل استانداری زنجان، افزود: طی ایام تعطیلات نوروز پلیس تمام تمهیدات و برنامه‌ریزی لازم برای تأمین امنیت را در دستور کاری خود قرار داده است.

وی اظهار کرد: در ایام نوروز نیروی انتظامی به‌صورت ۱۰۰ درصدی در آماده‌باش است و ۱۴۱ تیم خودرویی، موتورسوار و تیم‌های پیاده فعالیت خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در استان زنجان امنیت خوبی برقرار است و عملکرد پلیس استان در بحث انتخابات و راهپیمایی‌ها بسیار خوب بوده است.

آزادی به موضوع  چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: تعداد مصدومان در چهارشنبه سوری و ایام منتهی به این روز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد کاهش داشته است.

وی همچنین گفت: در بحث تصادفات با فرهنگ‌سازی‌های انجام‌شده طی ۱۰ سال آمار فوتی‌های حوادث جاده‌ای ۱۰ هزار نفر کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: شعار امسال طرح نوروزی پلیس «آرامش بهاری بانظم و امنیت» است و طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفند آغازشده و تا ۲۵ فروردین ادامه دارد.

آزادی تصریح کرد: عامل انسانی یکی از عوامل مهم در وقوع تصادفات رانندگی در جاده‌های استان زنجان است.

وی با بیان اینکه امنیت یکی از شاخص‌های اصلی در هر جامعه‌ای به شمار رفته و وجود این شاخص باعث توسعه همه‌جانبه به‌ویژه در حوزه گردشگری می‌شود، گفت: فراهم کردن محیطی توأم بانظم و آرامش، از اهداف و رویکردهای اصلی پلیس در طول اجرای طرح نوروزی خواهد بود.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.