سمنان- رئیس پلیس‌راه استان سمنان از بازگشایی محورهای مسدود شده استان خبر داد و گفت: تردد در همه محورهای استان برقرار است.

تردد در همه محورهای استان سمنان برقرار است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسن خسروجردی، با اشاره به وضعیت جوی استان سمنان اظهار داشت: از شامگاه گذشته در برخی از مناطق استان سمنان شاهد بارش برف و بوران شدید بودیم که این امر سبب مسدودسازی برخی محورهای مواصلاتی استان به‌ویژه گردنه خوش ییلاق شاهرود شده بود.

وی با بیان اینکه با تلاش نیروها پلیس و مأموران راهداری برف‌روبی از این محورها به‌سرعت انجام شد تصریح کرد: هم‌اکنون در تمام‌مسیرهای مواصلاتی استان سمنان تردد برقرار است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به افزایش حجم تردد مسافران در ایام تعطیلات نوروزی بیان کرد: رانندگان در طول سفر با مأموران پلیس همکاری بیشتری داشته باشند و از انجام اقداماتی که جان خود و سرنشینان خودروها را به خطر می‌اندازد پرهیز کنند.

وی از اجرای طرح نوروزی پلیس خبر داد و گفت: در این راستا مأموران پلیس به‌شدت با افراد متخلف در سطح جاده‌ها برخورد می‌کنند.

خسروجردی ابراز داشت: کاهش آمار تصادفات جاده‌ای یکی از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد است و در این راستا رفع نقاط حادثه‌خیز و احداث استراحتگاه در مسیرهای مواصلاتی استان سمنان نقش مؤثری دارد.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.