یزد – رئیس اداره روابط عمومی اموزش و پرورش استان یزد از اسکان بیش از ۶هزار ۶۰۰مسافر نوروزی در استان یزد خبر داد و گفت : کار اسکان رسمی مسافران از۲۸اسفند ماه آغز می شود .

۶۶۰۰مسافر نوروزی در استان یزد اسکان یافتند

محمدرضا قانع در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارداشت: اسکان رسمی مسافران نوروزی از امروز دراستان آغاز می شود و لی در چند شب گذشته بیش از ۱۸۰۰  خانوار فرهنگی با جمعیتی بالغ بر۶هزار و ۶۳۲نفر درمراکز ومدارس استان اسکان داده شده اند.

 وی افزود: کاراسکان فرهنگیان ازتاریخ ۲۸ اسفند اغاز و تا تاریخ ۱۲فروردین ادامه دارد و ما با تمام امکاناتی که دراختیار داریم درخدمت فرهنگیان و مسافران نوروزی خواهیم بود .

قانع تصریح کرد: ۴۲۰مدرسه با بیش از ۳۸۰۰ کلاس درس با تمام امکانات اماده پذیرایی از مسفران و گردشگران نوروزی می باشد و پیش بینی ما این است که روزانه ۲۰الی ۲۵هزار مسافر را اسکان بدهیم .

 مسئول اداره کل روابط عمومی آموزش و پرورش استان گفت: بیش از ۱۷ پایگاه در استان کار اسکان فرهنگیان را برعهده دارد که ازاین تعداد ۱۵ پایگاه درشهرستانها و ۲ پایگاه در شهر یزد شامل دبیرستان ۱۷شهریور در بلوار دولت اباد و دبیرستان دختران شاهد واقع دربلواردانشجو کار اسکان فرهنگیان را برعهده دارند .

وی  خاطرنشان ساخت: آموزش و پرورش استان سال گذشته ۵۴هزار خانوار در طرح اسکان نوروی اسکان داد که بیش از۹۰درصد آنها فرهنگیان بودند وامسال با توجه به ثبت جهانی یزد انتظار آمار بالاتری داریم وامیدواریم میزبانان خوبی برای مسافران و گردشگران شهر جهانی یزد باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.