فردیس- رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان فردیس با بیان اینکه سالی پر از دستاورد برای ورزش همگانی این شهرستان رقم خورد، گفت: در سال جاری موفق به برگزاری ۱۰ همایش پیاده روی شدیم.

برگزاری ۱۰ همایش پیاده روی در فردیس/ مسئولان شهری به کمک مان بیایند

یوسف فتح آبادی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در مجموع این همایش ها با استقبال خوب شهروندان روبروشد ضمن آنکه یک همایش به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش شد.

رئیس هیئت ورزش همگانی شهرستان فردیس با اشاره به سایر برنامه های برگزار شده در سال جاری گفت: در تمامی مناسبات از جمله هفته دفاع مقدس و هفته تربیت برنامه هایی با محوریت استعداد یابی در شهرستان فردیس برگزار شد.

فتح آبادی با اشاره به فعالیت پایگاه های ورزش صبحگاهی در فردیس گفت: ۸ پایگاه ورزش صبحگاهی در پارک ها با حضور مربیان خبره مشغول فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: در سال آینده در صدد توسعه پایگاه های ورزش صبحگاهی هستیم که این طرح مستلزم حمایت های شهرداری است.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان فردیس به اهمیت ورزش برای تمام اقشار جامعه اشاره کرد و گفت: می بایست تمام مردم از نشاط و شادابی برخوردار باشند از همین رو در مدارس، سراهای سالمندان و مراکز بهزیستی کلاس یوگا با حضور مربیان حرفه ای برگزار شد.

فتح آبادی در ادامه تصریح کرد: همچنین طرح استعدادیابی در رشته های طناب زنی و داژبال در مدارس برگزار شد که از نفرات برتر در مسابقات استانی و کشوری استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه حمایتی از سوی مدیران شهری تا کنون صورت نگرفته است گفت: این در حالی است که توسعه ورزش در بین مردم مستلزم همکاری مسئولین است.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان تصریح کرد: یکی از چالش هایی که تمام هیئت های ورزشی در فردیس با آن روبرو هستند نبود دفتر اختصاصی است که با توجه به رایزنی های انجام شده مقرر شده است تا چاره ای برای این مشکل اندیشیده شود.

فتح آبادی با اشاره به برنامه های سال آینده هیئت ورزش همگانی در فردیس گفت: با توجه به اینکه برای دومین سال متوالی به عنوان هیئت ورزشی برتر در فردیس شناخته شده ایم مسئولیت سنگینی بر عهده داریم.

وی ادامه داد: حفظ روند موفقیت آمیز و نیز توسعه ورزش به منظور ایجاد نشاط بین شهروندان از اصلی ترین برنامه های هیئت همگانی برای سال آینده می باشد.

رئیس هیئت ورزش همگانی شهرستان فردیس تصریح کرد: همچنین در سال آینده بار دیگر همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی برگزار خواهد شد این در حالی است که از مدیران شهری فردیس تقاضای همکاری بیشتری را داریم.

فتح آبادی در پایان تصریح کرد: با توجه به کمبود سرانه های ورزشی در فردیس انجام فعالیت برای هیئت های ورزشی بسیار دشوار است که امیدواریم با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس و در جهت ترویج ورزش و نشاط میان مردم اقدامات لازم صورت بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.