همدان -مدیر عامل آبفا استان همدان با اشاره به اینکه آب بسته بندی شده به مناطق زلزله زده توسط شرکت آبفا استان همدان ارسال شد گفت: خدمات رسانی به مناطق زلزله زده ادامه دارد.

ارسال آب بسته بندی شده به مناطق زلزله زده
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، هادی حسینی بیدار بیان کرد : با دستور مدیرعامل شرکت و هماهنگی معاونت بهره برداری، دفتر مدیریت بحران و امور آبفای شهرستان همدان و با تلاش شبانه روزی همکاران ۲۸۰۰ بسته ۱.۵ لیتری آب بسته بندی تصفیه شده جهت آبرسانی اضطراری در مناطق زلزله زده ازگله تهیه و از طریق سپاه انصارالحسین( ع) به این مناطق ارسال شد.
وی افزود: شرایط به وجود آمده، این شرکت را بر آن داشت تا در حیطه شغلی و رسالت تامین آب و در راستای رفع مشکلات بهداشتی، آب آشامیدنی سالم و بسته‌بندی به مناطق زلزله زده ارسال کند.
حسینی بیدار عنوان کرد: ادامه کمک‌رسانی و امدادرسانی به زلزله‌زدگان بستگی به اعلام نیاز مناطق زلزله‌زده دارد تا کمک‌ها مطابق با نیاز آن‌ها باشد.
گفتنی است؛ ۲۱ آبان زلزله‌ای به قدرت ۷.۳ ریشتر استان کرمانشاه را لرزاند و قدرت این زمین لرزه تا اندازه‌ای بود که در استان‌های غربی و مرکزی ایران نیز احساس شد و تا ساعتی پس لرزه‌های شدید آن ادامه یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.