ایلام- معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: توسعه آموزش و پرورش پیش شرط توسعه کشور است.

توسعه آموزش و پرورش پیش شرط توسعه کشور است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد نوذری در آئین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه نگاه دولت به آموزش و پرورش ویژه است، اظهارداشت: در این زمینه کارهای خوبی و مهمی در حوزه های مختلف عمرانی، زیربنایی، آموزشی و ... صورت گرفته که نوید بخش توسعه و تحول در نظام آموزشی کشور است.

وی با اشاره به اینکه کشور نیازمند همدلی است، افزود: بخشی از این همدلی بر عهده آموزش و پرورش است که با خیل عظیم دانش آموزان و فرهنگیان در ارتباط است و بایستی بتواند با توسعه و تحول در مدیریتها، آنرا محقق سازد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی تودیع نداریم بلکه مدیری جای خود را به مدیران دیگر می دهند و خود در مسئولیت دیگری مشغول به خدمت می شوند، ادامه داد: آمدن و رفتن در حوزه مدیریت امری طبیعی است و این رفت و آمدها فرصتی برای تغییر و تحول و ارائه خدمت خواهد بود.

محمد نوذری با تأکید بر اینکه در مدیریت کمیت مهم نیست بلکه کیفیت حائز اهمیت است، تصریح کرد: مهمترین اصل در مدیریت، راضی نگه داشتن مردم و ارائه بهترین خدمات به آنان است، زیرا آنچه که می ماند، اعمال و رفتار ما با مردم است.

وی رکن توسعه سیاسی را توسعه نظام آموزشی عنوان کرد و بیان داشت: برای دستیابی به این هدف، نظام آموزشی باید توسعه همه جانبه یابد تا جامعه ای پویا از دل آن بیرون آید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام پیگیری مطالبات فرهنگیان، ارتباط حسنه با مردم و پویایی آموزش و پرورش را از مهمترین وظایف مدیریت جدید این نهاد دانست و خاطرنشان ساخت: مطالبات فرهنگیان از مهمترین دغدغه هاست که استانداری نیز پیگیر آن است و برای رفع آن کمک خواهیم کرد و علاوه بر این از مدیریت جدید می خواهیم که در ایجاد شور و نشاط در بین فرهنگیان از هیچ کوششی دریغ نکند.

گفتنی است در این آیین از زحمات علی بیرانوند مدیرکل قدیم آموزش و پرورش استان ایلام تقدیر و اسفندیار رستم زاد بعنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

رستم زاد پیش از این در سمت معاون متوسطه آموزش و پرورش استان مشغول به خدمت بود و علی بیرانوند بعنوان مشاور وزیر آموزش و پرورش انتخاب گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.