قزوین_مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: برنامه های مختلفی توسط شبکه جوانان رضوی این استان اجرا شده است که از موارد آن می توان به اجرای ۴۸۵ برنامه فرهنگی اشاره کرد.

بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی توسط شبکه جوانان رضوی قزوین برگزار شده است

ساسان کرمی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص عملکرد یک سال گذشته شبکه جوانان رضوی استان قزوین اظهار داشت: برنامه های مختلفی توسط شبکه جوانان رضوی این استان اجرا شده است که از موارد آن می توان به اجرای ۴۸۵ برنامه فرهنگی در حوزه های ولادت و شهادت امام رضا(ع)، امام جواد(ع)، حضرت معصومه(س)، برگزاری مراسم اعتکاف رضویون، عهد روح الله، جشن های مردمی زیر سایه خورشید (دهه کرامت) و اردوهای زیارتی و سیاحتی در مناطق محروم، مدارس، بیمارستان، ارگانهای استان قزوین اشاره کرد.

وی افزود: در یکسال گذشته، ۶۷ هزار ۲۳۵ بسته فرهنگی شامل نبات، نمک، پرچم، کتاب، حرز، پوستر، تندیس و ماکت حرم مطهر رضوی و ۵۴۸ بسته لوازم التحریر و کارت هدیه بین دانش آموزان و دانشجویان مناطق محروم استان قزوین توزیع شده است.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین بیان کرد: در حوزه اردوها نیز اقداماتی از جمله اعزام ۶۶۰ دانش آموز زائر اولی، نخبه و دانش آموزان مناطق محروم به مشهد مقدس نیز برگزار شده است.

کرمی یادآور شد: ارائه خدمات مشاوره ای همچون خدمات حقوقی، درمانی، تحصیلی و خانوادگی به ۵۰۰ نفر، توزیع ۱۵۰۰ اطعام بین دانش آموزان زائراولی، نخبه و مناطق محروم استان، همکاری با ۸۰ دستگاه اجرایی،تشکل مردمی و هیات، انعکاس بیش از ۱۵۰ خبر در سایت های خبری استان و ۲۰ خبر در مطبوعات، انعکاس گزارش خبری با رادیو قزوین در ۱۵ نوبت و پخش سیمای استان قزوین در ۳ نوبت، بازدید بیش از ۵۰۰۰ خبر، عکس و فیلم درکانال ها،گروه ها و اینستاگرام و بازدید بیش از ۲۰۰۰ انعکاس خبری در سایت ها از سایر اقدامات انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.