دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین ­الملل گفت: تمرکز بر راه حل سیاسی در سوریه و منطقه یک ضرورت است اما مقابله با تروریسم نیازمند مبارزه است و نه مذاکره.

مقابله با تروریسم نیازمند مبارزه است و نه مذاکره

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، عدنان محمود سفیر سوریه در تهران با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین ­الملل دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، دو طرف پیرامون موضوعات مشترک و قابل توجه در زمینه مسائل پارلمانی، سیاسی، منطقه­ ای و بین­ المللی به تبادل نظر پرداختند.

امیرعبداللهیان گفت: تمرکز بر راه حل سیاسی در سوریه و منطقه یک ضرورت است اما مقابله با تروریسم نیازمند مبارزه است و نه مذاکره.

وی حمایت آمریکا و عربستان از گروههای تروریستی و مسلحین در غوطه شرقی را عامل تضعیف روند سیاسی خواند و افزود: تهران به حمایت خود از روند سیاسی و مبارزه هم زمان با تروریسم حمایت می کند.

امیرعبداللهیان بازی خطرناک سعودی در ارتکاب جنایت جنگی علیه مردم مظلوم یمن و حمایت از تروریسم در کشتار و آواره کردن مردم سوریه را در تعارض کامل با ادعای خادم الحرمین بودن آل سعود خواند.

سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران با تشکر از حمایت های جمهوری اسلامی و کمک به این کشور در مبارزه با تروریسم، آخرین تحولات میدانی و سیاسی سوریه را تبیین کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.