رئیس جمهوری در نخستین ساعات صبح چهارشنبه یکم فروردین ۹۷ ضمن بازدید از پایگاه امداد و نجات چیتگر به کمپین بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) پیوست.

رئیس جمهور به کمپین بهرفت «بهبود رفتارهای ترافیکی» پیوست

به گزارش قدس آنلاین، دکتر حسن روحانی به همراه دکتر علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در نخستین روز سال ۹۷ با حضور در پایگاه امداد و نجات جاده ای عاصم ترابی(چیتگر) از این پایگاه بازدید کرد و به گفتگو با امدادگران پرداخت.

در این بازدید که رئیس و دبیرکل جمعیت هلال احمر، رئیس سازمان امداد ونجات و تعدادی از مسئولان دیگر جمعیت حضور داشتند، دکتر روحانی ابتدا با اعضای تیم واکنش سریع هلال احمر به گفتگو درباره نحوه خدمات رسانی آنها پرداخت و سپس در خصوص عملکرد پایگاه امداد جاده ای و ماموریت های آنها، به خصوص در ایام نوروز پرس و جو کرد.

دکتر علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر نیز در این بازدید توضیحاتی درخصوص وضعیت فعلی و خدمات جمعیت هلال احمر در ایام نوروز ارائه داد.

رئیس جمهوری همچنین در این بازدید با امضا میثاق نامه طرح ملی بهرفت(بهبود رفتارهای ترافیکی) به این کمپین مردمی که برای پیشگیری از تصادفات جاده ای توسط سازمان جوانان هلال احمر برگزار می شود، پیوست.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.