قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: مصمم هستیم با محوریت حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی در حوزه اقتصادی اقدام کنیم.

آستان قدس رضوی در حوزه حمایت از کالای ایرانی مصمم است

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی بختیاری در مراسم افتتاح نمایشگاه مهر درخشان ۴ که در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد اظهارکرد: دشمنان ما متوجه شده اند که دیگر به صورت نظامی نمی‎توانند به جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند و به دنبال تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی با ما هستند.

وی افزود: نه دشمنان دست از روحیه استکباری خود بر می دارند و نه ما به عنوان یک مسلمان می توانیم دست از شعائر اسلامی و آموزه های قرآنی دست بکشیم اما خداوند بر پیروزی مستضعفین وعده داده است.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: این آستان  با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته موضوع اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار داد و در سال جاری نیز مصمم است با محوریت حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی، در حوزه اقتصادی اقدام و کند.

بختیاری تاکید کرد: امروز هر کس در سنگر تولید قرار گیرد، گویی در سنگر جهاد در راه خدا قرار گرفته است.

وی بیان کرد: آستان قدس رضوی زمینه ارائه و فروش محصولات تولیدکنندگان داخلی را در نمایشگاه مهر درخشان فراهم کرده است زیرا مقوله تولید، بازرگانی و فروش محصولات با هم پیوند خورده است و لازمه توانمند سازی در تکمیل این چرخه قرار دارد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: امیدواریم در سال ۹۷ که نقشه راه آن را مقام معظم رهبری در آغازین ساعات تحویل سال در کنار مضجع نورانی امام هشتم(ع) ترسیم کردند و به مقوله مهم حمایت از کالای ایرانی تاکید فرمودند، بتوانیم اقدامات موثری در این راستا انجام دهیم و این نقشه راه را به صورت عملیاتی دنبال کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.