جوین_ امام جمعه شهرستان جوین گفت: در طول ۴۰ سال گذشته موفقیت های بزرگ اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی و از همه مهمتر نفوذ در قلوب ملت های دنیا بدست آمده واین توفیقات دشمن را آزار می دهد.

نظام اسلامی در طول ۴۰سال دستاوردهای بزرگی به دست آورده است

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی دلیری پور امام جمعه جوین در خطبه اول نماز گزاران را به تقوی الهی دعوت کرد.

خطیب جمعه شهرستان جوین در ادامه خطبه اول گفت: تقارن آغاز سال نو با ماه رجب نوید بخش همزمانی عید ملی با اعیاد اسلامی است، هر چند که باشروع سال جدید دید و بازدیدها و صله رحم انجام می شود، که دین مبین اسلام هم صله رحم را یکی از تاکیدات بر شمرده است.  

امام جمعه جوین تاکید کرد: لازم است مردم ضمن انجام صله رحم به ویژه برای افراد فامیل نزدیک تر که نیازمند هستند این فریضه را شروع کرده و متمکنین را در رتبه های بعدی قراردهند و دید و بازدیدها دل ها را به یکدیگر نزدیک می کند.  

خطیب جمعه شهرستان جوین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: به مردم و دولت توصیه می شود، برای این که دست به دامن بیگانگان نشویم از تولیدات داخلی حمایت کنیم.  

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی دلیری پور افزود: در طول ۴۰ سال گذشته توفیقات زیادی در جمهوری اسلامی پدید آمده است و بد خواهان چشم دیدن این موفقیت هارا ندارند، موفقیت ها در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی و از همه مهمتر نفوذ در قلوب ملت ها از بزرگترین دست آوردهای نظام است، که این توفیقات دشمن را آزار می دهد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.