امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه برای رسیدن به پیشرفت و استقلال اقتصاد باید کالای داخل را حمایت کنیم گفت: تجربه نشان داده که تنها راه توسعه کشور در توجه به داخل و استفاده از همت جوانان است نه توجه به بیرون.

حمایت از کالای ایرانی عامل استقلال اقتصاد کشور است
به گزارش قدس آنلاین حجت‌ الاسلام سیدمحمود موسوی در خطبه‌های عبادی- سیاسی نماز جمعه همدان با تبریک سال نو و تأکید بر لزوم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب با هوشمندی تمام، امسال را به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کرده‌اند که در بطن این شعار توجه به مباحث اقتصادی و استقلال اقتصادی وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به پیشرفت باید کالای داخل را حمایت کنیم، گفت: تجربه نشان داده که تنها راه توسعه کشور در توجه به داخل و استفاده از همت جوانان است نه توجه به بیرون.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه تمام مردم و مسئولان باید در مسیر تحقق شعار سال پیشقدم شوند و در این مسیر همت کنند، تنها راه برون‌رفت از مشکات اقتصادی را توجه به این مهم دانست.

وی در بخش دیگری از سخنانش ظلم‌ستیزی، احقاق حقوق مظلومان، عدالت‌محوری و رونق اقتصادی را از اهداف حکومت اسلامی دانست و گفت: حکومت اسلامی باید از فرصت‌های پیش رو و البته با کمک مردم برای عملیاتی شدن این اهداف وارد عرصه فعالت شود.

موسوی با تأکید بر لزوم توجه به وحدت ملی و مقابله با دشمنان دین مبین اسلام، تأکید کرد: این مهم بر محور قرآن کریم و عترت ایجاد می‌شود.

وی امنیت و پیشرفت نظام شیعی را به برکت امام زمان(عج) دانست و با بیان اینکه در شرایط غیبت ایشان باید با تبعیت از فرامین نایب امام زمان(عج) نظام اسلامی را در مسیر درست پیش برد، گفت: ترس و واهمه دشمنان از کشور ایران به واسطه نظام ولایی آن است.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه وعده خدا محقق می‌شود، اظهار کرد: همانطور که شوروی نابود شد؛ آمریکا، انگلیس و آل سعود نیز از بین خواهند رفت.

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه پیروزی از آن توکل‌کنندگان به خدای متعال است، افزود: در همه کارها باید رضایت خداوند متعال را دنبال کرد، نه منافع شخصی.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.