مشهد- معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی نیروهای این جمعیت به جوان ۲۴ ساله ای که به علت سمپاشی مزرعه کشاورزی در تربت حیدریه دچار مسمومیت شده بود، خبر داد.

امدادرسانی به جوان مسموم در تربت حیدریه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، اسماعیل بهمن‌آبادی در تشریح این خبر اظهار کرد:‌ شامگاه جمعه یک آقای ۲۴ ساله که به علت سمپاشی مزارع کشاورزی دچار مسمویت با «سم گانو فسفره» شده بود با مراجعه حضوری به پایگاه امدادی سه‌راهی جنگل تربت حیدریه، امدادهای اولیه به وی انجام شد و جهت سیر تکمیلی مراحل درمانی به بیمارستان نهم دی این شهرستان منتقل شد.

وی با اشاره به دیگر حوادث شامگاه جمعه افزود: در عملیات دیگری که مربوط به مراجعه حضوری پسر ۱۴ ساله دچار ترومای دست و سر به پایگاه امدادی سه‌راهی نشتیفان خواف بود، نیروهای امدادی پس از اقدامات اولیه وی را به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف منتقل کردند.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به اینکه عملیات‌های دیگر این شب در حوزه مأموریتی و عملیاتی کاشمر انجام شد، خاطرنشان کرد: این عملیات‌ها مربوط به دو حادثه موتورسیکلتی بود و در حادثه اول که برخورد دو موتور سیکلت با یکدیگر در کیلومتر ۱۲ محور خلیل‌آباد به بردسکن (روستای عظیم‌آباد) بود یکی از راکبان که آقایی ۳۵ ساله بود دچار تروما و شکستگی پای چپ شد و وی پس از انجام اقدامات اولیه درمانی جهت سیر تکمیلی مراحل درمانی به بیمارستان خاتم‌انبیاء(ص) خلیل‌آباد منتقل شد.

بهمن‌آبادی ادامه داد: در عملیات سوم که در همین حوزه مأموریتی و به دلیل واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در کیلومتر ۱۲ همین مکان، راکب ۳۰ ساله آن دچار تروماهای سر و دست راست و همچنین کاهش سطح هوشیاری شده بود هم به این مرکز درمانی منتقل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.