مشهد- رئیس مرکز کنترل و عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به وقوع ۳ حادثه واژگونی خودرو در سه محور استان، گفت: نجاتگران هلال احمر به ۱۲ مصدوم حوادث رانندگی خراسان رضوی امداد رساندند.

نجاتگران هلال احمر به ۱۲ مصدوم حوادث رانندگی خراسان رضوی امداد رساندند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، حسن گودرزی در تشریح این ۳ عملیات امدادی اظهار کرد: در نخستین حادثه که ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه صبح امروز شنبه ۴ فروردین ماه اتفاق افتاد، واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵۰ محور سبزوار- شاهرود منجر به مصدومیت ۴ سرنشین این خودرو شد.

وی با اشاره به اینکه برای امدادرسانی به این حادثه یک تیم عملیاتی از پایگاه امدادی مهر سبزوار با ۳ نیروی نجاتگر و یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، افزود: ۲ نفر از مصدومان این حادثه که دچار ترومای کتف و بازو شده بودند و ۲ مصدوم دیگر توسط اورژانس به مرکز درمانی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

رئیس مرکز کنترل و عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی دومین حادثه صبح امروز را مربوط به واژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر ۲۰ محور جغتای- جاجرم در ساعت ۹ و ۲۵ دقیقه عنوان کرد و گفت: ۴ سرنشین این خودرو مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه ۳ نجاتگر با یک دستگاه آمبولانس از پایگاه جاده ای شهید راه‌چمنی به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: نیروهای هلال احمر پس از تثبیت محل و مداوا سرپایی مصدومان، مصدومان را به اورژانس تحویل دادند.

گودرزی با اشاره به سومین حادثه که ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه در کیلومتر ۳ محور بجستان- فیض آباد رخ داد، گفت: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری سمند واژگون شد که ۴ سرنشین آن مصدوم شدند.

وی افزود:‌ ۳ نجاتگر به همراه یک دستگاه آمبولانس از پایگاه امدادی ایستگاه راه آهن شهرستان بجستان به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام عملیات رهاسازی و تثبیت محل، به مصدومان حادثه امدادرسانی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.